۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
گره ترافیکی کمالشهر باز می‌شود

شهردار کمالشهر گفت: با ابلاغ طرح تفصیلی از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی با هدف رفع گره‌های ترافیکی، تسهیل عبورومرور و روان‌سازی ترافیک در شریان‌های اصلی شهر، سرعت اجرای طرح خیابان ۴۵متری جنوب کمالشهر دوچندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «امیر بهمنی» امروز _دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ در نشستی که به منظور رفع مشکل ترافیکی شهر برگزار شد، اظهار کرد: به منظور رفع معضل ترافیک جنوب کمالشهر، اجرای طرح خیابان ۴۵ متری به‌صورت جهادی در دستور کار است.

وی افزود: با ابلاغ طرح تفصیلی از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی با هدف رفع گره‌های ترافیکی، تسهیل عبورومرور و روان‌سازی ترافیک در شریان‌های اصلی شهر، سرعت پیشرفت طرح خیابان ۴۵ متری جنوب کمالشهر دوچندان می‌شود.

شهردار کمالشهر ضمن تقدیر از همکاری مطلوب مؤسسات در رفع مشکلات و تلاش برای پیشبرد طرح‌های عمرانی و ترافیکی، خاطرنشان کرد: مساحت زمین‌هایی که باید با همکاری مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی آزاد شود، حدود ۲۶ هزار مترمربع است و مدیریت شهری با هدف تسریع در پیشبرد این طرح عمرانی، آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری با مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی را دارد.

در این نشست «مجید افشار» عضو شورای شهر کمالشهر نیز با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان البرز، تصریح کرد: رئیس‌جمهور در این سفر بسیار مهم ضمن ملاقات با وزیر کشاورزی، دستور ویژه جهت تسریع اجرای طرح خیابان ۴۵ متری را صادر کرد و ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری مراتب جهت پیگیری به مسئولان ذیربط ارسال شد.

وی گفت: محل اجرای این طرح از مناطق کم‌برخوردار کمالشهر است که هیچ‌گونه امکاناتی ندارد؛ اما تراکم بافت و جمعیت در این منطقه بسیار بالا است و در زمان پیک ترافیک بار بسیاری زیادی بر ساختارهای منطقه تحمیل می‌شود.

کد خبر 575500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.