۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
طارمی هم‌بازی مسی و نیمار می‌شود؟

سرمربی پورتو در آستانه هدایت پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و ممکن است طارمی را هم با خود به فرانسه ببرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌تازگی صحبت‌های زیادی مبنی بر پیوستن «سرجی کونسیسائو» سرمربی تیم فوتبال پورتو به پاری‌سن‌ژرمن و نشستن این مربی پرتغالی به‌جای «مائوریتسیو پوچتینو» روی نیمکت تیم متمول فرانسوی مطرح شده است؛ خصوصاً پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر پرتغال با پورتو توسط کونسیسائو که با شایستگی این امر را محقق کرد.

کونسیسائو، سال گذشته با خرید «مهدی طارمی» شاید بهترین خرید سال‌های اخیر پورتو را انجام داد و اصرار زیاد او برای خرید مهدی بی‌دلیل هم نبود. او به راحتی با این تیم جا افتاد و توانست در دیدارهای زیادی روی امتیازاتی که پورتو جمع‌آوری کرد اثرگذار باشد.

حضور کونسیسائو به‌عنوان جانشین پوچتینو روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن، بیش از پیش وجود دارد و در جدیدترین خبر حالا صحبت از احتمال همراهی طارمی با سرمربی تیمش است؛ اگر این اتفاق رخ دهد، شاهد هم‌بازی‌شدن این مهاجم ایرانی با ستاره‌های نامداری چون مسی و نیمار خواهیم بود.

تیم پر ستاره فرانسوی که از عملکرد پوچتینو ناراضی است، ابتدا به سراغ زیدان رفت؛ اما او به‌دنبال حضور روی نیمکت تیم‌ملی فرانسه است و حالا گفته می‌شود یکی از گزینه‌های آن‌ها کونسیسائو بوده و ظاهراً مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شده است.

سایت اکسپرسو پرتغال در گزارشی با تمجید از عملکرد کونسیسائو روی نیمکت تیمش، دلایل موفقیت این مربی با تیمش را این‌چنین شرح می‌دهد: «کونسیسائو به خوبی از داشته‌هایش در طول فصل برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی استفاده کرد و در این راه مهدی طارمی، نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم در طول مسابقات ایفا کردند. او حالا این فرصت را دارد تا در فینال جام حذفی هم به موفقیت برسد و با دبل فصل را به پایان برساند.»

کونسیسائو سبک بازی طارمی رو دوست دارد و با حضور او در پاریس و رفتن امپاپه، جا برای طارمی مهاجم بالفطره ایرانی پورتو در تیم کهکشانی پاریسی باز خواهد شد.

کد خبر 575485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.