بودجه ۳۰میلیاردتومانی شهرداری مرزن‌آباد

شهردار مرزن‌آباد گفت: بودجه سال۱۴۰۱، ۳۰میلیاردتومان است که نه تنها مصمم بر تحقق آن هستیم، بلکه با توجه به حجم پروژه‌ها به‌طورقطع متمم نیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کیانوش ردایی» امروز _دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ بودجه مرزن‌آباد نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان بود که تا قبل از حضور بنده ۹ میلیارد آن محقق شد و در آستانه سال ۱۴۰۱ ۱۷ میلیارد دیگر از این بودجه تحقق پیدا کرد.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱، ۳۰ میلیارد تومان است که نه تنها مصمم بر تحقق آن هستیم، بلکه با توجه به حجم پروژه‌ها مطمئناً متمم نیز خواهیم داشت.

شهردار مرزن‌آباد از افتتاح چندین پروژه در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از سه دهه خیابان‌های اصلی و کوچه و پس کوچه‌های مرزن‌آباد آسفالت و طرح اصلاح روشنایی شهر، جابه‌جایی تیرهای چراغ برق فرسوده و نصب تیرهای دکوراتیو انجام می‌شود و به‌زودی تمام تیرهای چراغ برق تعویض خواهد شد.

ردایی تصریح کرد: نصب تونل نوری طی روزهای آینده، اصلاح ورودی میانی و نصب المان‌های جدید در ورودی‌های شهر، اجرای جداول در سطح شهر و احیای نهرها از دیگر اقدامات مدیریت شهری در ماه‌های اخیر است.

وی ادامه داد: کاشت ۱۸۳ اصله درختچه در بلوارهای مرزن‌آباد، اجرای پروژه احداث ساختمان آتش‌نشانی در سه فاز مجزا، تملک و احداث خیابان‌های جدید و نصب دوربین‌های انتظامی در سطح شهر از دیگر اقدامات مدیریت شهری مرزن‌آباد در سال جدید بوده است.

کد خبر 575471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.