کمبود مکان مناسب برای نگه‌داری معتادان متجاهر در اصفهان

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد از نبود مکان مناسب برای ساماندهی معتادان متجاهر در استان، گفت: استان اصفهان در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر به خصوص در بخش زنان با کمبود مکان‌های مناسب موضوع ماده۱۶ قانون مبارزه با موادمخدر روبه‌رو است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام «اسدالله جعفری» در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اصفهان، اظهار کرد: رفع آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر اصفهان، نیازمند عزم جدی مدیران و مسئولان است و حل بسیاری از مشکلات استانی با تدبیر و عزم جدی مسئولان قابل پیگیری تا حصول نتیجه است.

وی افزود: تکدی‌گری در سطح خیابان‌ها باعث مخدوش شدن چهره فرهنگی و مذهبی اصفهان می‌شود و ساماندهی آن، نیازمند عزم همگانی و جدیت مسئولان و نهادهای مربوطه است که تنها با برگزاری جلسات متعدد رفع این معضلات اجتماعی میسر نمی‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد از نبود مکانی مناسب برای نگه‌داری معتادان متجاهر، تصریح کرد: استان اصفهان در رابطه با ساماندهی معتادان متجاهر به خصوص در بخش زنان با کمبود کمپ‌ها و مکان‌های مناسب موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با موادمخدر روبه‌رو است که با وجود زیرساخت لازم این امر، تجهیز این مراکز نیازمند همکاری همه دستگاه اجرایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان از اعضای جلسه خواست با اتخاذ تصمیمات سریع استانی در خصوص این موضوعات اقدامات جدی و عملیاتی به عمل آورند.

کد خبر 575448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.