پایان کار سپاهانی‌ها در فوتسال و بسکتبال

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در ابتدای هر سال همه رشته‌ها در جلسه‌ای با هیئت مدیره بررسی می‌شود که با توجه به اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مصوبه هیئت مدیره این باشگاه، دیگر در فوتسال و بسکتبال فعالیتی نخواهیم داشت.

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شایعاتی مبنی بر انحلال تیم فوتسال سپاهان، اظهار کرد: در ابتدای هر سال همه رشته‌ها در جلسه‌ای با هیئت مدیره بررسی می‌شود که با توجه به اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مصوبه هیئت مدیره این باشگاه، دیگر در رشته فوتسال فعالیتی نخواهیم داشت.

وی در رابطه با ادامه تیم‌داری در رشته بسکتبال نیز تصریح کرد: باشگاه سپاهان در گذشته تیم بسکتبال نداشت و به صورت موقت در این رشته فعالیت داشتیم. چون محور فعالیت این رشته در باشگاه ذوب‌آهن است، سیاست هیئت مدیره این بود که در بسکتبال دیگر فعالیتی نکنیم. درواقع در رشته‌هایی که در چارچوب سیاست‌های باشگاه سپاهان است، تیم‌داری و سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا، مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص فعالیت چه تیم‌هایی به جمع‌بندی رسیده است، خاطرنشان کرد: در رشته‌های والیبال، ووشو، تیراندازی با اسلحه، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی، فوتبال آقایان و بانوان و هندبال آقایان و بانوان تیم‌داری می‌کنیم و در رشته‌های استانی و صنعت فولاد هم لیست بلندی داریم که تا آخر اردیبهشت اعلام خواهد شد.

کد خبر 575394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.