افزایش تعامل پایانه‌های اصفهان و مشهد/اتحادیه پایانه‌های مسافربری کشور فعال می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: اتحادیه پایانه‌های مسافربری کشور پس از گذشت بیش از دو سال‌، بار دیگر فعال خواهد شد.

سیدمهدی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید خود از پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: انجام اقدامات مؤثر در سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان که تمرکززدایی را از بین برده است، قابل تقدیر است.

وی افزود: توسعه پایانه‌ها در قسمت‌های مختلف شهر یکی از نقاط مثبت پایانه‌داری و ساماندهی حمل‌ونقل اتوبوس برون‌شهری برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران به‌شمار می‌رود و بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: از دیدگاه توسعه‌ای، فضاهای در نظر گرفته شده برای تملک و توسعه پایانه‌های شهر اصفهان با توجه به شرایط جغرافیایی شهر جانمایی خوبی شده و نقاط خوبی برای آن در نظر گرفته شده است و در آینده به تمرکززدایی کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خدماتی که در سطح پایانه‌های شهرداری اصفهان به مسافران ارائه می‌شود، بسیار مطلوب است، تصریح کرد: در اصفهان از فضای محیطی پایانه‌ها به خوبی استفاده شده است و ضمن تسهیل زمینه سفر، خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران مورد توجه قرار گرفته است.

کمالی با تاکید بر اینکه جنس ارائه خدمات در پایانه‌های مسافربری مشهد نسبت به اصفهان متفاوت است، گفت: در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد وظیفه سنگین‌تری بر عهده داریم زیرا علاوه بر مسافران، تکریم زائران نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: قبل از بازدید از پایانه‌های اصفهان تصور نمی‌کردم شهرداری اصفهان و مجموعه پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر نگاه تحولی به موضوعات مختلف پایانه‌ها داشته باشند، لذا ضمن انتقال تجربیات، تصمیم گرفتیم در این سفر در قالب پیش‌نویس، تفاهم‌نامه‌ای امضا کنیم و سطح همکاری بین پایانه مسافربری مشهد و اصفهان را گسترش دهیم و موضوعات مختلف و مشترک از جمله نگاه توسعه‌ای و مباحث مرتبط با حوزه‌های برنامه‌ریزی، درآمدی و اقتصادی و مدیریت فرایندها را دنبال کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه اتحادیه پایانه‌های مسافربری کشور فعال خواهد شد، اظهار کرد: این اتحادیه دو سال و نیم قبل غیرفعال بود که البته شرایط کرونایی نیز مزید بر علت بود، اما با فروکش کردن این بیماری، این اقدام به‌منظور ارائه بهتر خدمات به مسافران در اصفهان و مسافران و زائران در مشهد فعال می‌شود.

کد خبر 575380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.