ارسال لیست یارانه‌بگیران به سازمان هدفمندی یارانه‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار و کد ملی تمام افرادی که تا فروردین یارانه ‌گرفتند و این ماه یارانه آن‌ها حذف شد، به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الله عبدالملکی اظهار کرد: لیست افرادی که اعتراض کردند در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار گرفت و یارانه معیشتی یک ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود، اما تا یک ماه آینده که ما فرصت بررسی داریم، مسدود خواهد بود.

وی افزود: رسیدگی به درخواست مردم در حال انجام است، چراکه بانک‌های اطلاعاتی بسیاری داریم و چک کردن آن‌ها فرصت زیادی نیاز دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در جریان این بررسی تعاملی با سرپرستان خانوار که درخواست دارند، خواهیم داشت و به آن‌ها پیامک می‌دهیم تا شناسنامه اقتصادی خود را ملاحظه کنند، اگر آن‌ها جزو ۹ دهک باشند اجازه برداشت مبلغ یارانه به آن‌ها داده خواهد شد.

گفتنی است، رئیس‌جمهور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمام افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود. یارانه معیشتی جدید هفته قبل واریز شد که سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و دهک چهار تا نه هم ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند و دهک دهم هم از جمع یارانه بگیران حذف شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 575360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.