قیمت مرغ به کیلویی ۳۷ هزار تومان کاهش یافت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران از کاهش قیمت مرغ در مراکز عمده‌فروشی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما، ایوب فصاحت اظهار کرد: با توجه به آنکه نرخ مصوب هر کیلو مرغ در عمده فروشی‌ها ۵۵ هزار تومان و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود، امروز در سطح عمده فروشی‌ها و در میدان بهمن تهران هر کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت ۳۷ تا ۳۹ هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت مرغ که امروز در میادین عمده فروشی به ۳۷ تا ۳۹ هزار تومان رسیده بود هم اکنون ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران خاطرنشان کرد: در مجموع امروز یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت، حدود ۸۰۰ تن مرغ در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران عرضه شده است.

فصاحت با بیان اینکه قیمت مرغ امروز به دلیل کاهش تقاضا نسبتاً کاهشی شدید بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، بخش خصوصی تخم مرغ مورد نیاز را تأمین و روانه بازار کرد و هم‌اکنون بازار این کالا هم به تعادل نسبی رسیده است.

وی گفت: تخم مرغ امروز به صورت عمده ۶۱ هزار تا ۶۵ هزار تومان توزیع و در خرده فروشی هم از ۶۰ هزار تا ۷۶ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه هم‌اکنون تخم‌مرغ در میادین با قیمت ۷۱ هزار تومان عرضه می‌شود، افزود: روند کاهشی قیمت مرغ و تخم‌مرغ را در میادین اعمال خواهیم کرد.

منبع: مهر

کد خبر 575346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.