رفع خطر از یک ملک مخروبه و متروکه در اراک

شهردار منطقه پنج اراک از رفع خطر از ملک مخروبه و متروکه واقع در خیابان شهید ادبجو خبر داد.

عباس فضلعلی در گفت‌وگو را خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو تماس‌ها و درخواست ساکنان خیابان شهید ادبجو (خیابان شهید گازران، بن‌بست نور) مبنی بر وجود ملک مخروبه و متروکه‌ای که برای ساکنان آن منطقه مزاحمت و خطر ایجاد کرده بود، روز گذشته توسط اقداماتی که واحد املاک منطقه بر اساس ابلاغ اخطار تبصره ذیل بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با همکاری واحد اجراییات انجام و این ملک تخریب و رفع مزاحمت شد.

وی افزود: شهرداری منطقه پنج اراک برای پیاده‌روها و لکه‌گیری کوچه‌های کوی هجرت، در حدود ۱۵۷ تن آسفالت اجرا کرده است و ادامه عملیات در حال اجرا است.

شهردار منطقه پنج اراک در خصوص پیگیری تماس‌های مردمی، گفت: در پی تماسی که شهروندان با سامانه ۱۳۷ مبنی بر ایجاد مزاحمت و مسدودی مسیر مالکان مجاور و سد معبر در کوی صنایع داشتند، تمام اقدامات لازم جهت اخطار به مالک جهت پاکسازی و آزادسازی معبر صورت گرفته است و در صورت توجه نکردن مالک، شهرداری منطقه پنج اقدام به پاکسازی و رفع سد معبر خواهد کرد.

وی در خصوص عملکرد فضای سبز در روزهای اخیر، گفت: ۳۵ هزار مترمربع چمن‌زنی و یک‌هزار مترمربع هرس ترون از دیگر اقدامات منطقه پنج در روزهای اخیر بوده است.

کد خبر 575325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.