هیچ نقطه‌ای از استان اصفهان برای مفسدان امن نیست

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: هیچ نقطه‌ای از استان اصفهان برای مخلان نظم و امنیت و مفسدان اجتماعی و اقتصادی امن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فرد امروز_ یکشنبه_ بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان خوانسار، اظهار کرد: امنیت نیاز جامعه بشری است و در فرهنگ سیاسی، نبود امنیت را تهدید می‌دانند.

وی افزود: توسعه شهری و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون امنیت ممکن نخواهد بود و نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی امنیت در این حوزه وظایفی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تأمین امنیت پایدار شرط یک زندگی سالم اجتماعی است، ناامنی قابل تحمل نیست و موجب سلب آرامش می‌شود و در دین اسلام برای برقراری امنیت پایدار تأکید فراوان شده است.

هاشمی‌فرد با بیان اینکه امروز دشمن در حوزه‌ها و به اشکال مختلف به دنبال ناامنی هستند، خاظرنشان کرد: هدفمندی یارانه‌ها به نفع مردم و نظام است، اما دشمن با سوءاستفاده از آن در حال برنامه‌ریزی است اما هوشیاری مردم دشمن را زمین گیر می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی است، ادامه داد: مردم، مسئولان و نیروهای مسلح باید اتحاد و انسجام داشته باشند. امروز حفظ امنیت عزم همگانی می‌طلبد و توجه نکردن به موضوع امنیت موجب انحلال جامعه می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی باید اقتدار داشته باشد تا مخلان اجتماعی احساس ترس کنند، تصریح کرد: به برکت نیروهای انتظامی، هیچ نقطه‌ای از استان اصفهان برای مخلان نظم و امنیت و مفسدان اجتماعی و اقتصادی امن نیست و برخورد قاطع و شبانه‌روزی پلیس با سارقان و قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و کالا انجام می‌شود.

هاشمی‌فرد ادامه داد: اجازه ایجاد ناامنی را به قاچاقچیان کالا و ارز نخواهیم داد، مردم و مسئولان احتکار کالاها را به نیروی انتظامی اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن با آنان برخورد کنیم.

وی گفت: هجمه دشمن در فضای مجازی برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها شدت گرفته است، نباید غفلت کنیم، باید به صورت همگانی با هجمه فرهنگی دشمنان مقابله کنیم تا چالش و آسیب‌های اجتماعی در زندگی ما نفوذ نکند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان برخی ناهنجاری‌ها به هنجار تبدیل شده است، افزود: کشف حجاب و سگ‌گردانی به نماد رقابتی تبدیل شده است که نیاز است مردم انقلابی و دستگاه‌های فرهنگی ورود کنند.

هاشمی‌فرد سرعت عمل، برخورداری از تجهیزات مدرن، ارتقای بینش معنوی، قاطعیت در برخورد با مجرمان، ارتقای دانش و مهارت و عدالت‌محوری در جامعه را مؤلفه پلیس هوشمند دانست و اظهار کرد: روز به روز بر قدرت، اقتدار و دانش پلیس افزوده می‌شود.

کد خبر 575307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.