ایجاد سایت اداری اراک در آینده‌ای نزدیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: سازمان نظام مهندسی خدمات گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف طراحی، نظارت و اجرای ساختمان‌های عمومی به شهروندان ارائه می‌دهد. در حال حاضر این اقدامات در ساختمان‌های پراکنده‎ای در سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی زندیه وکیلی در آئین کلنگ‌زنی ساختمان جدید نظام مهندسی، اظهار کرد: محلی که کلنگ‌زنی ساختمان جدید نظام مهندسی در آن انجام شد، در آینده‌ای نه چندان دور سایت اداری اراک خواهد بود و هم‌اکنون نیز ادارات اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و کانون وکلا در این محل واقع شده است و نهادهایی همچون کارشناسان دادگستری و سازمان نظام پزشکی نیز زمین‌هایی را در این منطقه در نظر گرفته‌اند که موجب می‌شود شهروندان برای انجام امور اداری خود دسترسی آسان و بهتری داشته باشند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های ما تمرکز زدایی از هسته شهر است که تجمیع ادارات در قطب‌های اداری شهر واقع در میدان امام حسین، انتهای خیابان هپکو و میدان حافظیه، سفرهای درون شهری به منظور انجام کارهای اداری را کاهش می‌دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: محلی که ساختمان نظام مهندسی در آن ساخته می‌شود از طریق بزرگراه‌ها به تمام نقاط شهر دسترسی خواهد داشت که در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر تأثیر زیادی دارد؛ امیدواریم هرچه سریع‌تر پروژه تأمین مالی شود و در زمان‌بندی ارائه داده شده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایمنا، پیش از این سازمان نظام مهندسی استان مرکزی در دو ساختمان مجزا در محل خیابان شهید شیرودی (خرم) و میدان فرمانداری اراک به ارائه خدمات به مشتریان می‌پرداخت اما اداره راه و شهرسازی استان مرکزی زمینی را برای ساخت ساختمان جامع به این سازمان واگذار کرده است که امروز کلنگ این پروژه در این محل به زمین خورد.

کد خبر 575286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.