معیشت کارکنان شهرداری مورد توجه قرار گیرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای اعضای شورای اسلامی شهر، موضوع معیشت کارکنان شهرداری بسیار مهم و قابل پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: موضوع طرح اعطای مهلت پرداخت فرم‌های اعلام عوارض ساختمانی تا پایان سال ۱۴۰۰ مورد بررسی بیشتر اعضای شورای اسلامی و دو نفر از معاونان شهردار قرار گرفت و تصمیمات جدید در جلسه آینده ارائه می‌شود.

وی افزود: دو عضو ناظر در کمیته سفرهای خارجی مدیریت شهری در این جلسه با رأی‌گیری استمزاجی اعضای شورای اسلامی شهر مشخص و در جلسه آتی صحن علنی معرفی خواهند شد.

سخنگوی شورا اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه در خصوص افزایش حقوق کارکنان رسمی و قراردادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ مذاکراتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران، موضوع معیشت کارکنان شهرداری بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: برای اینکه مدیریت شهری به درکی متقابل از طرح‌ها و لوایح ارسالی برسد، قطعاً به مشورت و بررسی بیشتر نیاز است تا هنگام بررسی طرح‌ها و لوایح سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

نادعلی با اشاره به رئیس شورای اسلامی شهر در جلسات، گفت: مهدی چمران امروز به صورت زنده و فعال جلسه را رصد و نظرات کارشناسی خود را را اعلام کرد و امیدواریم در جلسات بعدی وی در صحن شورای اسلامی شهر حضور یابد.

کد خبر 575277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.