راهنمای رزرو هتل‌های رشت با ارزان‌ترین قیمت

رشت شهر باران، بهترین گزینه برای سفر کردن و گشت و گذار به شمار می‌آید. تنوع جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای مطبوع این شهر سبب شده که سالانه بسیاری از مردم رشت را برای سفر کردن انتخاب کنند.

به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما و هتل‌های رشت افزایش پیدا می‌کند و بسیاری از مسافران درصدد هستند تا با کمترین هزینه به این شهر گرم و زنده سفر داشته باشند. اقامت ارزان در رشت می‌تواند جزو مسائل مهم سفر باشد، در حالی که راهنمای دقیقی برای رزرو ارزان هتل‌های رشت وجود دارد که در این مطلب برایتان بیان خواهیم کرد.

راهنمای رزرو ارزان هتل‌های رشت

برای اینکه کمتر از همیشه برای محل اقامتتان در سفر هزینه کنید باید یکسری اصول را رعایت کنید. توجه داشته باشید که رشت شهری محبوب است و مسافران بسیاری با یافتن فرصت مناسب به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل باید در انتخاب زمان سفرتان دقت داشته باشید و در روزهای تعطیل و شلوغ سال سفر نروید. زیرا با افزایش تقاضا برای اسکان در هتل‌های رشت قیمت‌ها به صورت تصاعدی بالا می‌روند. در صورتی که نمی‌توانید به غیر از روزهای تعطیل به رشت سفر کنید، رزرو هتل را از ۴ هفته قبل انجام دهید. هنگامی که مقداری زودتر از زمان مورد نظرتان برای رزرو هتل اقدام می‌کنید دو نتیجه برایتان خواهد داشت. اول اینکه قبل از تکمیل شدن ظرفیت هتل‌های رشت برای رزرو اقدام کرده‌اید و دومین نتیجه هم پرداخت هزینه کمتر خواهد بود.

راهنمای رزرو هتل‌های رشت با ارزان‌ترین قیمت

یکی دیگر از راه‌های داشتن اقامت، جستجوی تخفیف‌های ویژه هتل‌های رشت است که از طریق سایت flytoday.ir می‌توانید به قیمت‌های مناسب هتل دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از قابلیت‌های سایت فلای تودی باید به قسمت هتل داخلی بروید و پس از وارد کردن تعداد نفرات و تاریخ اقامت می‌توانید هتل‌های رشت را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین ببینید. اما برای اینکه هتل‌های تخفیف خورده رشت را ببینید می‌توانید گزینه تخفیف ویژه را فعال کرده و برای رزرو هتل‌های ارزان رشت اقدام کنید.

توجه داشته باشید اگر برای رزرو هتل فلای تودی اقدام کرده‌اید، می‌توانید از مقایسه نظرات، امتیازهای مهمانان دیگر و خدمات هتل‌ها با یکدیگر بهترین انتخاب را انجام دهید. البته، هنگام رزرو هتل‌های رشت به قوانین کنسلی آنها توجه کنید زیرا هرکدام از هتل‌ها قوانین متفاوتی برای کنسلی یا شرایط اسکان دارند.

هتل‌های ارزان رشت را بشناسید

  • اقامتگاه بوم‌گردی تلارخانه بردبار رشت

بسیاری از مسافرانی که به رشت سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند که از قیل و قال شهر دور شوند و در منطقه‌ای سرسبز و خوش آب و هوای آن ساکن شوند. بنابراین اقامتگاه‌های بوم گردی در اولویت قرار می‌گیرند. بنابراین اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت به دلیل قرار گرفتن در فضایی سرسبز و بومی و قیمت مناسب انتخاب می‌شود. این اقامتگاه که به سبک گیلکی طراحی شده ۴ واحد اقامتی بدون تخت دارد. فضای تلارخانه رشت سنتی است و چشم‌انداز بی‌نظری از زیبایی‌های رشت را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که این اقامتگاه یخچال و تلویزیون ندارد و در ورودی آن تعدادی پله وجود دارد.

  • هتل غدیر رشت

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه در هتل‌های رشت اقامت داشته باشید و از امکانات مناسبی بهره‌مند شوید، هتل غدیر رشت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل ۱۷ واحد اقامتی دارد و در منطقه کوچصفهان رشت واقع شده است. از آنجایی که تمامی اتاق‌ها در طبقه همکف و اول واقع شده، هتل غدیر رشت آسانسور ندارد. این هتل به جاهای دیدنی رشت مانند آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، منطقه آزاد بندر انزلی، میدان شهرداری و… دسترسی مناسبی دارد. هزینه رزرو هتل غدیر رشت در مقایسه با خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهد، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

  • هتل آپارتمان صبور رشت

یکی از هتل‌های رشت که در بین مسافران از رضایتمندی بالایی برخوردار بوده، هتل آپارتمان صبور رشت است. این هتل آپارتمان توانسته جزو مکان‌های پرطرفدار برای اقامت باشد. زیرا تمام امکانات لازم برای اقامت در این هتل ۳ ستاره برای مهمانان وجود دارد. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان در متراژ ۳۰ تا ۶۵ متری موجود است. توجه داشته باشید که از طبقه ۵ هتل تا پشت بام آسانسور وجود ندارد. مهمانانی که در هتل آپارتمان صبوری رشت اقامت داشته‌اند از تمیزی و رفتار مناسب پرسنل ابراز رضایت کرده‌اند.

  • هتل اردیبهشت رشت

برای کم هزینه کردن در هتل اردیبهشت رشت دو ستاره انتخاب مناسبی خواهد بود. یکی از مزیت‌های مهم این هتل، نزدیکی به میدان شهرداری و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی است. معماری متفاوت این هتل هم در نگاه اول توجهتان را جلب خواهد کرد زیرا بنای این هتل به دوران پهلوی برمی‌گردد. مهمانانی که با ماشین شخصی به این هتل می‌روند می‌توانند خودروی خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. این هتل ۲ طبقه دارد که برای رفت و آمد بین طبقات آسانسور وجود ندارد. تمامی واحدهای اقامتی هتل دارای امکانات رفاهی مانند دراور، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون و مبل است.

رزرو هتل فلای تودی

راهنمای رزرو هتل‌های رشت با ارزان‌ترین قیمت

تصور می‌شود که ارزان سفر کردن به معنی کمبود و بی کیفیت بودن است. در حالی که با مدیریت درست هزینه‌ها می‌توان تمامی تفریحات و گشت و گذارها را در سفر تجربه کرد. لازمه‌ی ایجاد خاطره‌ای دلنشین از سفر، برنامه‌ریزی دقیق و مشخص بودن نیازهایتان است. برای اینکه به خوبی بتوانید نوع مکان اقامتی، امکانات، غذا و دسترسی هتل را تعیین کنید، سایت فلای تودی قابلیت‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورت بروز مشکل هنگام رزرو هتل، مسافران می‌توانند از پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی کمک بگیرند. در نظر داشته باشید که فلای تودی ارزان‌ترین قیمت را برای رزرو هتل و بلیط هواپیما تضمین می‌کند.

کد خبر 575268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.