بهره‌برداری از کمربندی آیت‌الله باریک‌بین با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد تومان

معاون فنی‌وعمرانی شهرداری قزوین گفت: تکمیل پروژه کمربندی شهر در فاز اول به ۵۰میلیاردتومان و در فاز دوم به ۱۰۰میلیاردتومان اعتبار، نیاز دارد.

«سیدمحمد علمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری قزوین، اظهار کرد: پروژه کمربندی آیت‌الله باریک‌بین در دو فاز در حال اجرا است که فاز نخست آن با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و فاز دوم با ۵۷ درصد پیشرفت تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه طول این پروژه ۵/۵ کیلومتر است، افزود: تکمیل فاز اول به ۵۰ میلیارد تومان و تکمیل فاز دوم به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به اهتمام شهرداری در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

معاون فنی‌وعمرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از کمربندی شرق قزوین، دسترسی شمال به جنوب شهر را تسهیل کرده و ترافیک محدوده مرکزی را روان می‌کند.

علمی اضافه کرد: این پروژه که در دو لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال در حال اجرا است، علاوه بر کاهش معضلات ترافیکی و ایجاد دسترسی برای روستای ارنجک، مانع آب‌گرفتگی این منطقه از شهر می‌شود.

معاون فنی‌وعمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه کمربندی شرقی شهر مطابق با استانداردهای شهرسازی طراحی شده است، تصریح کرد: فضای سبز به عرض پنج متر و مسیر عبور خودرو به عرض ۲۴ متر در طراحی کمربندی لحاظ شده و برای هر ۸۵۰ متر یک استراحت‌گاه شامل سرویس بهداشتی و مبلمان شهری پیش‌بینی شده است.

کد خبر 575256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.