آغاز پرداخت وام نوسازی به رانندگان تاکسی قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از انعقاد تفاهم سه‌جانبه میان سازمان تاکسیرانی، صندوق کارآفرینی و شهرداری قزوین برای پرداخت وام نوسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوسازی ناوگان تاکسیرانی نقش مهمی بر بهبود وضعیت حمل‌ونقل شهری دارد و شهرداری‌ها به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز در تعامل با سایر سازمان‌های شهری هستند. شهرداری قزوین نیز در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمت شهری و بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل همگانی، اقدام به پرداخت وام نوسازی کرده به رانندگان تاکسی کرده است.

محمد وثوق‌نیا با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی سازمان تاکسیرانی، از پرداخت وام قرض‌الحسنه نوسازی و تعمیرات تاکسی‌های فرسوده توسط صندوق کارآفرینی امید با سود چهار درصد در بازپرداخت زمانی ۵ ساله خبر داد.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه از محل تودیع و سپرده به رانندگان تاکسی که وسیله نقلیه آنها فرسوده است، وام با بازپرداخت پنج‌ساله و سود چهار درصد ارائه می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری با دارا بودن بیشترین سهم در حمل‌ونقل مسافران درون شهری نیازمند به‌روزرسانی ناوگان است تا خدمات آسان به شهروندان ارائه شود.

وثوق‌نیا تصریح کرد: فرسودگی تاکسی‌ها می‌تواند منجر به وقوع حوادث شود و کیفیت خدمات‌رسانی را کاهش دهد، سازمان تاکسیرانی با وجود مشکلات مالی تمام تلاش خود را بر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی خواهد داشت و نوسازی یکی از اقدامات این سازمان در راستای رفاه بیشتر شهروندان است.

کد خبر 575247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.