مشخصات و قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس با آهن پویا

اگر میلگرد زاگرس را از روش‌های نامعتبر خریداری کنید بی شک قیمت تمام شده این محصول بسیار بیشتر از قیمت کارخانه و یا نمایندگی‌های فروش این محصول است.

قیمت میلگرد زاگرس و مشخصات آن را در آهن پویا دنبال نمائید. آهن پویا یکی از معتبرترین و قابل‌اعتمادترین مجموعه‌های تولید مقاطع فولادی است که طی این چند سال فعالیت خود، رضایت مصرف کنندگان و خریداران را به شکل قابل توجهی به دست آورده است. شما می‌توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصولات این مجموعه، خرید خود را انجام دهید.‌

کارخانه صبا فولاد زاگرس در شهرکرد واقع شده است. به دلیل منطقه جغرافیایی و کیفیت میلگرد تولیدی در این کارخانه، بسیاری از پروژه‌های ساختمانی در غرب و جنوب غرب کشور تمایل دارند تا میلگرد های مورد نیاز خود را از این کارخانه تهیه نمایند. از ویژگی‌های میلگرد صبا فولاد زاگرس، داشتن وزنی نزدیک به وزن جدول اشتال است. هر چه وزن میلگرد های یک کارخانه به استاندارد اشتال نزدیک تر باشند، از نظر کیفی از درجه بالاتری برخوردار هستند. این کارخانه میلگردهایی با گرید A۳ و A۴ را تولید می‌کند که با استاندارد ISIRI ۳۱۳۲ که استاندارد ملی ایران است مطابقت دارد. میلگرد زاگرس در اندازه‌های ۸ تا ۳۲ به تولید می‌رسد. تمامی کارخانه‌های میلگرد ایران دارای علائم و آرم اختصاری بر روی محصولات خود هستند. آرم اختصاصی میلگرد زاگرس SFZ CT است و می‌توان از این طریق،اصل بودن این نوع میلگرد را تشخیص دارد. قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس بسته به روش و نحوه خرید می‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال خرید میلگرد این کارخانه از بازار آزاد نسبت به خرید مستقیم از کارخانه، هزینه‌های بیشتری را به خریدار تحمیل می‌کند. میلگرد زاگرس از محصولاتی است که علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.‌

مشخصات و قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس با آهن پویا

مزیت میلگرد زاگرس

مراحل تولید میلگرد زاگرس به شرح زیر است:

  • آماده سازی شمش‌ها به عنوان ماده اولیه
  • ذوب شدن شمش‌ها در کوره
  • طی شدن مواد مذاب از سه مرحله نورد
  • برش میلگرد
  • خنک کاری
  • بسته بندی

شیوه تولید میلگرد زاگرس به گونه‌ای است که باعث شده است این محصول از با کیفیت ترین انواع میلگرد در کشور محسوب شود. از مزایای این نوع میلگرد می‌توان به مراحل کنترل کیفی این محصول اشاره کرد. میلگرد های ساخت کارخانه زاگرس در سه مرحله بستر خنک کننده، قیچی سرد بر و بسته بندی نظارت می‌شوند تا در بهترین کیفیت ممکن به دست خریدار برسند. این نظارت به گونه‌ای است که اگر در مراحلی مانند تست‌های کشش یا خمش یا سختی سنجی، میلگرد استانداردهای لازم را نداشته باشد، از مرحله آخر یا همان بسته بندی خارج می‌شود. کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت این میلگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار بالاست و از شمش‌هایی ساخته شده‌اند که درصد عناصر موجود در آن‌ها بسیار استاندارد است.

مشخصات و قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس با آهن پویا

از دیگر مزیت‌های میلگرد زاگرس می‌توان به استفاده از تکنولوژی شرکت زیمنس آلمان اشاره کرد، استفاده از از این تکنولوژی به نوعی تضمین کننده میلگرد های تولیدی این کارخانه است و دارای رقبای کمی در سطح کشور است. قرار گرفتن کارخانه میلگرد زاگرس در مرکز کشور باعث شده است که بسیاری از پروژه‌ها در سراسر ایران بتوانند به محصولات این کارخانه دسترسی داشته باشند. میلگرد زاگرس دارای ویژگی‌هایی بسیار شبیه به میلگرد کارخانه ذوب آهن است. به طور مثال وزن و قیمت این دو میلگرد شباهت بسیاری به هم دارند. کارشناسان مجموعه آهن پویا می‌توانند شما را به خوبی در زمینه داشتن خریدی مطمئن راهنمایی کنند.

مشخصات و قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس با آهن پویا

بهترین قیمت میلگرد زاگرس در آهن پویا

قیمت مقاطع فولادی از جمله میلگرد از عوامل زیادی تبعیت می‌کند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • قیمت جهانی فولاد
  • قیمت ارز
  • هزینه‌های استخراج مواد اولیه
  • مزد نیروی کار
  • میزان عرضه و تقاضا
  • شرایط اقتصادی
  • تصمیمات سیاسی

و...

علاوه بر تمامی موارد بالا کارخانه‌هایی که در کشور ما اقدام به تولید میلگرد می‌کنند دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. این موضوع نشان دهنده این است که برند میلگرد بر روی قیمت آن تأثیرگذار است. از آن جایی که این میلگرد از انواع با کیفیت میلگرد در کشور محسوب می‌شود دارای قیمت نسبتاً بالایی است.

مشخصات و قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس با آهن پویا

اگر میلگرد زاگرس را از روش‌های نامعتبر خریداری کنید بی شک قیمت تمام شده این محصول بسیار بیشتر از قیمت کارخانه و یا نمایندگی‌های فروش این محصول است. با خرید میلگرد زاگرس از فروشگاه اینترنتی آهن پویا می‌توانید این محصول را با مناسب‌ترین و بهترین قیمت تهیه کنید. خریداران در هر کجای ایران می‌توانند میلگرد زاگرس را از سایت آهن پویا سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن این محصول را تحویل گیرند. امکان مشاوره با کارشناسان و متخصصین در این مجموعه و هم چنین بررسی تخصصی انواع میلگرد های کارخانه‌های مختلف از جمله بررسی قیمت میلگرد ۱۶ زاگرس و مقایسه آن با سایر سایزها میلگرد زاگرس در این سایت برای خریداران فراهم شده است.

کد خبر 575227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.