عِرق خاصی به تراکتور دارم/درباره گل امیدوارم حق به حق‌دار رسیده باشد!

سعید واسعی پس از دیدار تراکتور مقابل ذوب‌آهن گفت: عِرق خاصی به تبریز و تراکتور دارم؛ قلبا به تراکتور علاقه‌مندم و دوست دارم در این تیم تاثیرگذار باشم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیازات تقسیم شد.

«سعید واسعی» پس از پایان این دیدار در گفت‌وگویی اختصاصی با ایمنا، اظهار کرد: دیدار سختی بود و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند. فشار زیادی در هفته‌های اخیر روی تیم بود؛ اما خوشبختانه دست پر از ورزشگاه خارج شدیم. امیدوارم بازی‌های آینده نتایج باب‌میل هواداران باشد و امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی در ادامه درخصوص وضعیت خودش در تراکتور و ادامه راه با این تیم افزود: عِرق خاصی به تراکتور و شهر تبریز دارم، مردم آذربایجان به من لطف دارند و من هم قلبا تراکتور را دوست دارم. امیدوارم راهم را با تراکتور ادامه بدهم و با رقم‌زدن یک عملکرد خوب خودم را ثابت کنم.

هافبک طراح تیم فوتبال تراکتور در پایان در رابطه با صحنه گل ذوب‌آهن و اینکه سالم بود یا خیر، خاطرنشان کرد: در صحنه آخر، دیدم که توپ به «باقرپسند» مهاجم ذوب‌آهن خورد؛ خودش هم تأیید کرد، اما صحنه کامل واضح نبود؛ امیدوارم حق با حق‌دار رسیده باشد.

در ادامه ویدئوی این مصاحبه را می‌توانید تماشا کنید:

کد خبر 575207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.