ترین‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از نگاه ایمنا+فیلم

در هفته‌ای که استقلال با پیروزی مقابل فولاد قهرمان لیگ برتر شد، بیشترین سهم از ترین‌های هفته نیز به این تیم رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بالاخره هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، تکلیف صدر جدول را مشخص کرد. در هفته‌ای که استقلال در اهواز کار بزرگی کرد و فولاد را شکست داد، سپاهان با پیروزی مقابل رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس، از سیرجان قهرمانی آبی‌ها را تبریک گفت. با توجه به شکست فولاد، در سه هفته باقی‌مانده پرسپولیس و سپاهان برای کسب رتبه دومی تلاش می‌کنند. در قعر جدول نیز در هفته‌ای که شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان مقابل رقبای خود یک امتیاز گرفتند، فجرسپاسی به هوادار باخت تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.

نتایج هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

هوادار یک- فجرسپاسی صفر

شهرخودرو یک- پیکان یک

آلومینیوم ۲- صنعت نفت آبادان یک

مس رفسنجان یک- گل گهر ۲

فولاد یک- استقلال ۲

نفت مسجد سلیمان یک- نساجی یک

ذوب‌آهن صفر- تراکتور صفر

پرسپولیس یک- سپاهان ۲

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا:

بازی هفته: پرسپولیس یک- سپاهان ۲

دیداری که با توجه به پیروزی استقلال مقابل فولاد می‌توانست تعیین کننده قهرمان باشد در حالی با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید که در طول بازی چندین موقعیت خوب گلزنی توسط دو تیم به خصوص سپاهان روی دروازه‌ها خلق شد. یکی از زیباترین بازی‌های سپاهان و پرسپولیس در طول چند فصل اخیر در نهایت با پیروزی سپاهان و پیام قهرمانی از سیرجان برای استقلال به پایان رسید تا به این گونه سپاهان بر پنج قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ پایان داده باشد.

تیم هفته: استقلال

پیروزی در زمین فولاد با آن سبک دفاعی خاص این تیم و سرمربی‌اش کار هر تیمی نیست. استقلال در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود در شرایطی به پیروزی رسید که زیر استرس شدید کورس قهرمانی بود و به خوبی این فشار را تحمل کرد و برد مهمی در اهواز کسب کرد.

سرمربی هفته: فرهاد مجیدی (استقلال)

فرهاد مجیدی رهبر تیمی بود که مهم‌ترین پیروزی هفته را کسب کرد. او که همچنان همراه با تیمش شکست‌ناپذیر باقی‌مانده است در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌ها به لطف پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس قهرمانی‌اش را جشن گرفت تا پس از پنج فصل، یک نام جدید به عنوان قهرمان لیگ ایران معرفی شود.

دروازه‌بان هفته: علیرضا حقیقی (نساجی)

دروازه‌بان نساجی در روزی که تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک تن داد با شش مهار و نه بار بازیابی توپ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت و نقش ویژه‌ای در نباختن نساجی ایفا کرد. اگر او کمی خوش‌شانس‌تر بود، عملکرد خوبش با سه امتیاز برای نساجی همراه می‌شد.

مدافع هفته: سعادت حردانی (استقلال)

در هفته‌ای که چندین مدافع خوب در تیم‌های مختلف نامزد بهترین مدافع هفته بودند، این سعادت حردانی بود که با عملکرد فوق‌العاده مقابل تیم سابق خود بهترین مدافع هفته شد. او در جریان برتری دو بر یک استقلال مقابل فولاد پاس گل اول را داد و گل دوم را خود به زیبایی به ثمر رساند تا با سه بار گرفتن خطا و دو بار دفع توپ بهترین بازیکن زمین و البته بهترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

هافبک هفته: امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

هافبک جوان استقلال که در این فصل در تیم فرهاد مجیدی چهره شد گل اول استقلال به فولاد که یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل این تیم به شمار می‌رفت را به ثمر رساند و نقش ویژه‌ای در پیروزی بزرگ استقلال در زمین فولاد داشت. به غیر از حسین‌زاده در این هفته سروش رفیعی نیز دیگر هافبک برتر بود.

مهاجم هفته: کریم اسلامی (نساجی)

در هفته کم‌فروغ مهاجمان، کریم اسلامی با یک گل زده مقابل نفت مسجد سلیمان مهاجم برتر هفته بود. به غیر از او محمدجواد محمدی، مهاجم هوادار، محمدرضا حسینی، وینگر سپاهان و مهدی ترابی، مهاجم سایه پرسپولیس نیز دیگر مهاجمان برتر هفته بودند.

گل هفته: محمود قائدرحمتی (آلومینیوم)

در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر گل‌های زیبایی به ثمر رسید تا انتخاب بهترین گل کمی مشکل باشد. به غیر از گل زیبای محمود قائدرحمتی که پس از پشت سر گذاشتن چند مدافع و شوت پای چپ محکم به ثمر رسید، گل رضا جبیره، هافبک صنعت نفت به آلومینیوم، گل سعادت حردانی، مدافع استقلال به فولاد و گل محمد نژادمهدی، مدافع سپاهان به پرسپولیس دیگر گل‌های زیبای هفته بودند.

کد خبر 575186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.