جنگ ۵۰میلیون پوندی برسر قرارداد جدید با هالند

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن، خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ به شرح زیر است:

سان:

* هافبک هلندی بارسلونا در راه لیگ انگلیس است.
فرنکی دی یونگ مایل است با دستمزد پرداخت نشده نزدیک به ۶ میلیون پوند خود خداحافظی کند تا تابستان امسال به منچسترسیتی برود.

جنگ ۵۰ میلیون پوندی برسر قرارداد جدید با ارلینگ هالند

* لوک شاو منتظر قرارداد جدید ۱۸۰ هزار پوندی در هفته برای تمدید قرارداد خود با اولدترافوردی‌ها خواهد ماند؛ البته او باید منتظر بماند تا زمانی که اریک تن هاخ شرایط را تأیید کند.

* ارلینگ هالند در مرکز جنگ ۵۰ میلیون پوندی قرار دارد؛ زیرا شرکت‌های ورزشی پوما و آدیداس بر سر مهاجم جدید سیتی که قراردادش با نایک به پایان رسیده، برای بدست آوردن او با هم درگیر هستند.

دیلی تلگراف:

* اریک تن هاخ می‌خواهد اریک رمزی مربی منچستریونایتد را پس از برگزاری یک سری جلسات برنامه‌ریزی در کنار خود حفظ کند.

تایمز:

* کریستیانو رونالدو قرار است در منچستریونایتد بماند؛ زیرا او آینده فوتبالی خود را با سرمربی جدید اریک تن‌هاخ می‌بیند. باید دید نظر این سرمربی هلندی درباره ماندن رونالدو در اولترافورد برای فصل آینده، چیست.

جنگ ۵۰ میلیون پوندی برسر قرارداد جدید با ارلینگ هالند

دیلی میرر:

* اریک تن هاخ، انگولو کانته، هافبک چلسی را به عنوان اولین خرید خیمه شب بازی خود در تابستان در اولدترافورد هدف قرار داده است. تن هاگ معتقد است که این ملی پوش فرانسوی بازسازی منچستریونایتد را آغاز خواهد کرد.

دیلی میل:

* اریک تن‌هاخ سرمربی جدید و هلندی شیاطین سرخ می‌خواهد در آخرین بازی این فصل منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس در سلهرست پارک روی سکوها حضور داشته باشد تا بازی شاگردانش در لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند.

* رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد که قرار است حالا به عنوان مدیر و مشاور با شیاطین سرخ همکاری کند، مشتاق میزبانی گفت‌وگو با سرمربی جدید، اریک تن‌هاخ است تا مشکلات را در اولدترافورد حل کند.

جنگ ۵۰ میلیون پوندی برسر قرارداد جدید با ارلینگ هالند

* جام جهانی ۲۰۲۲ با رسوایی تازه‌ای در مورد اردوگاه‌های کار اجباری به دلیل «جاسوسی در میان کارگران مهاجر» قطر برای سرکوب افشاگران رو به رو شده است.

* پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یک مدافع چپ متخصص و یک هافبک نگهدارنده برای تقویت تیمش در تابستان می‌خواهد و از این رو، این خواسته را با مالکان سیتی درمیان گذاشته است.

ایندیپندنت:

* نواک جوکوویچ تنیسور مطرح صربستانی، موفق شد با غلبه بر کاسپر رود برای رسیدن به فینال اوپن ایتالیا، هزارمین برد حرفه‌ای خود را به دست آورد.

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد قصد دارد به درخواست اریک تن هاخ، هافبک چلسی، انگولو کانته، را در اقدامی شوکه کننده جذب کند، البته باید دید خود بازیکن و باشگاه چلسی چه واکنشی به این خبر نشان خواهند داد.

جنگ ۵۰ میلیون پوندی برسر قرارداد جدید با ارلینگ هالند

استاندارد ایونینگ:

* ادن هازارد هافبک همیشه مصدوم و بلژیکی لوس بلانکوس، در رئال مادرید می‌ماند تا "خود را ثابت کند" زیرا کارلو آنچلوتی هرگونه جدایی احتمالی را رد می‌کند.

* ژاوی، سرمربی بارسلونا اعتراف کرده است که وضعیت مالی باشگاه تعیین می‌کند که آیا فرنکی دی یونگ که هدف بسیاری از تیم‌های بزرگ است، در تابستان فروخته شود یا خیر.

* حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ تأیید کرد که روبرت لواندوفسکی مهاجم این تیم از این تیم جدا خواهد شد. پیش از این، خود لوا با هم تیمی‌ها و هواداران بایرن خداحافظی کرده بود. گفته می‌شود او با قراردادی سه ساله به بارسلونا خواهد پیوست.

کد خبر 575142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.