بهترین راهنمای خرید کرکره برقی مغازه در سال ۱۴۰۱

در دنیای امروز که امنیت حرف اول را در تمامی اصناف شغلی میزند، یکی از مواردی که تقریباً برای هر مغازه، شرکت یا… نیاز واجب است، خرید کرکره برقی می‌باشد.

کرکره برقی مغازه می‌تواند خیال شما را تا حدودی از بابت هرگونه خطر احتمالی راحت کند. برای خرید کرکره برقی مواردی مانند مقرون به صرفه بودن قیمت کرکره برقی، متریال مورد استفاده و.. است که سعی کرده ایم در این مطلب به بررسی آنها بپردازیم، در ادامه همراه ما باشید!

خرید کرکره برقی

همانطور که میدانید در بازار امروز می‌توان اجناس با کیفیت و عمری در عین حال اجناس نامرغوب و بی کیفیت تهیه کرد؛ اما چگونه خرید کرکره برقی بی کیفیت انجام ندهیم؟ یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اینکه جنس با کیفیتی تهیه کنید این است که خرید کرکره برقی خود را از شرکت معتبری انجام دهید. موضوع دیگری که در اینجا مطرح می‌شود قیمت کرکره برقی است، سعی می‌کنیم در این مطلب روش انتخاب کرکره برقی مغازه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را برایتان بررسی کنیم.

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم برای خرید کرکره برقی مغازه نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید در ادامه به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم!

نحوه خرید کرکره برقی مغازه

در این بخش سعی می‌کنیم نکات مهمی که می‌تواند راهنمای شما در خرید کرکره برقی باشد را معرفی کنیم، از مهمترین این موارد می‌توان به موتور کرکره برقی، تیغه‌های کرکره برقی و متریال مورد استفاده در ساختار هر یک از بخش‌های کرکره برقی مغازه اشاره کرد.

موتور کرکره برقی

انواع مختلفی موتور در بازار وجود دارند که هرکدام از آنها در خرید کرکره برقی به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و پتانسیل منحصر به فرد خود را دارند، از انواع آنها می‌توان به موتورهای ساید، موتورهای توبولار و موتورهای سانترال اشاره کرد که در اینجا به بررسی ۲ مدل رایج از این موتورها می‌پردازیم!

۱. موتور ساید

موارد مصرفی این موتورها بیشتر در مکان‌های صنعتی است، توان خروجی این دستگاه برای وزن ۳۰۰ کیلوگرم به بالا تعبیه شده است که معمولاً برای درب فروشگاه‌های بزرگ، پارکینگ‌ها یا سوله‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای کرکره برقی مغازه مناسب نیستند.

۲. موتور توبولار

این موتورها نسبت به موتورهای ساید توان خروجی کمتری دارند (تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم) و همین موضوع باعث اندازه کوچک آنها و کاهش نهایی قیمت کرکره برقی می‌شود. این موتورها بیشتر در مکان‌های پر تردد مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ همه ی موارد مذکور سبب شده تا این موتور برای استفاده در کرکره برقی مغازه گزینه معقول و مناسبی باشد

بهترین راهنمای خرید کرکره برقی مغازه در سال ۱۴۰۱

تیغه کرکره برقی

یکی دیگر از مواردی که در خرید کرکره برقی باید به آن توجه کنید نوع تیغه کرکره برقی مغازه منتخب شماست. از انواع آنها می‌توان به:

۱. تیغه دوجداره: این تیغه‌ها بسیار مقاوم هستند و در سایزهای ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ در موارد مختلف مانند پنجره‌ها، کرکره برقی مغازه و سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۲. تیغه فوم دار: این تیغه‌ها عایق حرارت و عایق صدا هستند و در مناطق گرمسیری می‌توانند بهترین نتایج را از خود نشان دهند.

۳. تیغه رول گیتر: این تیغه‌ها معمولاً با مفتول‌های فولادی مقاوم می‌شوند و تیغه‌های امنیتی نام دارند.

۴. تیغه سوراخ دار: این تیغه‌ها معمولاً به جهت نورگیری و استفاده از نور طبیعی در کرکره برقی مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۵. تیغه شفاف: این تیغه‌ها از جنس پلی کربنات بوده و ضد خش، ضد ضربه، ضد احتراق و مقاوم در برابر حرارت می‌باشند.

قیمت کرکره برقی

تقریباً مهمترین مسئله در خرید کرکره برقی مغازه قیمت آن است که خریداران را با انواع چالش روبرو می‌کند؛ با توجه به نوسانات بازار تعیین قیمتی که بتواند راهنمای شما در خرید کرکره برقی باشد تقریباً غیر ممکن است، اما در بالا مواردی را که بر روی قیمت خرید کرکره برقی شما تأثیر مستقیم دارند آورده‌ایم تا بتوانید اطلاعات حدودی راجع به نحوه تعیین قیمت کرکره برقی داشته باشید.

اما به عنوان مثال اگر مغازه‌ای به عرض ۳ متر و طول ۲ متر داشته باشیم و بخواهیم خرید کرکره برقی مغازه برایش انجام دهیم و در تیغه‌های آن از آلومینیوم سبک و برای موتور آن از یک موتور توبولار معمولی استفاده کنیم، هزینه تمام شده قیمت کرکره برقی شما حدوداً ۳ میلیون تومان خواهد بود، توجه کنید که این قیمت کرکره برقی جهت خرید کرکره برقی به صورت کاملاً حدودی بیان شده است.

بهترین راهنمای خرید کرکره برقی مغازه در سال ۱۴۰۱

نتیجه گیری

سعی کردیم در این پست اطلاعات مختصری راجع به خرید کرکره برقی به شما بدهیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید کرکره برقی مغازه خود کنید. تیم متین هوشمند با سال‌ها تجربه در ارائه، نصب و خدمات پس از فروش انواع کرکره برقی و سایبان توانسته مشتریان زیادی را راضی نگه دارد و شما می‌توانید مشتری راضی بعدی تیم ما باشید، برای اطلاعات بیشتر از قیمت کرکره برقی همین حالا متین هوشمند (https://matinhooshmand.com) را در گوگل سرچ کنید.

کد خبر 575129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.