سامانه خزانه‌داری الکترونیک هوشمند اراک بررسی شد

معاون مالی و اقتصادی شهردار اراک گفت: در کمیته تخصصی مالی کمیسیون مالی و اقتصاد شهری کلان‌شهرهای ایران، سامانه خزانه‌داری الکترونیک هوشمند و سامانه هوشمند مدیریت مطالبات و بدهی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

حسین پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفتادودومین نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که در کرمان برگزار شد، ثبت عوارض خودرو در سامانه «سمیع» و فرصت‌های پیش‌رو از طریق این سامانه اعلام و تصمیم‌گیری شد تا موضوعات مطرح‌شده از سوی مدیران درآمد، در کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع ارائه و در کمیته فنی بررسی شود.

وی تصریح کرد: در نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران مقرر شد بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از کمیته فنی و با صدور اصلاحیه، جزئیات موضوع ثبت عوارض خودرو، در هیئت وزیران مطرح شود و سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اراک افزود: درآمدهای پایدار شهرداری‌ها از دیگر موارد مطرح‌شده در نشست کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران بود که مقرر شد موارد مطرح‌شده از سوی اعضا به اطلاع مسئولان مربوط برسد تا در صحن مجلس، تصمیم‌گیری نهایی برای آن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه نشست به موضوع خزانه واحد، سامانه مدیریت مطالبات و بدهی‌ها و روش‌های نوین تأمین منابع مالی شهرداری‌ها پرداخته شد.

کد خبر 575107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.