۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
اجرای سنگ‌فرش معابر شهری پره‌سر

شهردار پره‌سر از عملیات اجرای سنگ‌فرش در پیاده‌رو ورودی غربی و شرقی این شهر خبر داد.

«پژمان اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از پانزدهم اسفندماه سال گذشته سنگ‌فرش پیاده‌رو ورودی غربی شهر پره‌سر از سمت تالش به مساحت ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آغاز شد و در اردیبهشت‌ماه سال جاری به اتمام رسید.

وی افزود: عملیات اجرای پروژه سنگ‌فرش پیاده‌رو ورودی شرقی شهر پره‌سر از سمت رضوانشهر، به مساحت ۸۰۰ مترمربع و پیش‌بینی اعتباری حدود چهار میلیارد ریال از هفته آینده آغاز می‌شود و این پروژه تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

شهردار پره‌سر خاطرنشان کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی شهرک شفارود که از قبل توسط مشاور طراحی شده است تا ۱۰ روز آینده طبق نقشه عملیات لوله‌گذاری و کانال‌کشی به طول ۵۰۰ متر توسط پیمانکار آغاز می‌شود و اجرای آن تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

اکبری تصریح کرد: مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان به پروژه دفع آب‌های سطحی شهرک شفارود تخصیص پیدا کرده است که با اجرای این پروژه مشکلات سیلاب و آب‌گرفتگی معابر ساکنان این منطقه در زمان بارندگی‌های شدید رفع می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 575088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.