۳ راهکار گیاهی پرطرفدار برای درمان ریزش مو، لک و عفونت

در این مقاله قصد معرفی سه مورد از پرفروش‌ترین محصولات گیاهی جهت مقابله با مشکلات پوست و ریزش مو و عفونت را داریم و این محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

استفاده از ترکیبات گیاهی از این رو محبوبیت ویژه ای در بین اکثر افراد جامعه پیدا کرده است که خطر عوارض داروهای شیمیایی آنها را تهدید نمی‌کند.بنابراین داروهای گیاهی به نسبت داروهای شیمیایی محبوبیت بالاتری دارند.

به گزارش کالا مال سه مورد از پر فروش ترین محصولات پرکاربرد مصرف روزمره که می‌تواند در هر کدام از شاخه‌های نامبرده ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند را می‌توان کرم روبینا گلد، شامپو سبغ و شیاف گیاه ماریانا نام برد که در ادامه ویژگی‌های هر کدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ریزش موها و درمان آنها با شامپو سبغ

یکی از مهمترین مشکلات امروزه بسیاری از افراد جامعه ضعف ساقه موها و ریزش آن‌ها می‌باشد. این امر به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد. از جمله مهمترین عوامل ریزش موها را می‌توان به تغذیه نادرست و داشتن استرس مشکلات هورمونی و عدم رعایت بهداشت فردی نام برد.

اما حال که دچار ریزش مو شده‌ایم درمان آن چیست؟ یکی از بهترین درمان‌های گیاهی و بدون هیچ گونه عوارض استفاده از شامپو سبغ برای ریزش موها می‌باشد.‌

شامپوی گیاهی صبغ با دارا بودن ترکیباتی مانند روغن کندش روغن بادام و روغن رزماری می‌تواند در جهت تغذیه موی سر شما بسیار مفید باشد. همچنین با استفاده مداوم از آن می‌توانید امید به رویش مجدد مو هایی که به تازگی دچار کم پشتی شده‌اند، داشته باشید.

چنانچه از شامپو گیاهی سبغ اصلی استفاده کنید می‌توانید در یک دوره یک ماهه دو ماهه بسته به دلیل ریزش شاهد کاهش شدید ریزش مو و تقویت آنها شوید. روغن کندش در طب سنتی کشور هند بسیار کاربرد دارد و برای تقویت موها، مژه و ابرو استفاده می‌شود. این روغن خاصیت رویش مجدد موها را دارد.

به همین دلیل یکی از مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده شامپو صبغ روغن کندش می‌باشد. در هنگام تهیه این محصول از اصالت آن اطمینان حاصل کنید. زیرا انواع تقلبی آن نیز در بازار وجود دارند.

این شامپو با توجه به استفاده از روغن بادام تلخ می‌تواند در درمان التهابات کف سر نیز مؤثر باشد. ترکیباتی مانند رزماری و روغن بادام برای نرم کنندگی و رفع موخوره بسیار مفید هستند و می‌توانند با آبرسانی ساقه موها، موجب درمان موخوره شوند. همچنین وجود روغن اسپند به درمان شپش کمک می‌کند و می‌تواند برای پاکسازی شپش‌ها بسیار مفید باشد.

درمان عفونت با خواص بی نظیر گیاه ماریانا

سبک زندگی شهری مشکلات عدیده‌ای برای بانوان به وجود آورده است. نشستن‌های طولانی و همچنین سرد بودن مزاج اکثر غذاهای امروزی سبب می‌شود تا امکان ابتلاء به عفونت در بانوان افزایش پیدا کند. بنابراین استفاده از راهکارهای گیاهی جهت جلوگیری از ابتلاء به عفونت و همچنین درمان آنها می‌تواند مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گیرد.

از این رو استفاده از ترکیبات شیاف گیاهی ماریانا می‌تواند در جهت جلوگیری از ابتلاء به عفونت و همچنین تنظیم ph ناحیه تناسلی بسیار مفید باشد. استفاده از ترکیبات ضد عفونی‌کننده و قابض در این گیاه مانند آویشن بابونه و پونه می‌تواند در جهت رفع عفونت‌ها بسیار تأثیرگذار باشد. همچنین ترکیباتی مانند جفت بلوط تاج سفید جهت پاکسازی کاربرد ویژه دارند ترکیبات دارای طبع گرم بوده و می‌تواند برای درمان سرد مزاجی نیز کاربرد داشته باشند.

زیرا در طب سنتی مهم‌ترین عامل ابتلاء به بیماری‌های بانوان اعم از کسیت و فیبروم و عفونت‌های متعدد اختلالات مزاجی و سرد شدن مزاج می‌باشد.افرادی که دچار مزاج سرد اصطلاحاً PH خون آنها به سمت اسیدی بودن می‌رود.این امر می‌تواند موجبات ابتلاء به بیماری‌های ذکر شده را فراهم کند.

ترکیبات گیاهی موسوم به ماریانا توسط حکیم ابوعلی سینا از دیرباز در جهت رفع مشکلات عفونی به عنوان مرده استفاده قرار می گرفته است.

برای بهره‌مندی از خواص بی نظیر ماریانا می‌توانید خود در خانه این ترکیبات را به میزان مساوی میکس کرده و به صورت پودری آن‌ها را استفاده کنید.

همچنین چنانچه با روش‌های روغن‌گیری گیاهی آشنایی دارید می‌توانید این ترکیبات را عصاره‌گیری کرده و برای عفونت به صورت موضعی استفاده کنید. برای این منظور باید کمی بابونه و پونه را آسیاب کنید. به این ترکیبات آویشن مازو و جفت بلوط را اضافه کنید. در انتها با کمی زاج سفید و جفت بلوط را به آن اضافه کرده و خوب میکس کنید. حال این ترکیبات را عصاره‌گیری کنید.

لکه‌های صورت خود را با کرم روبینا گلد درمان کنید

امروزه بسیاری از افراد دچار مشکلات کبدی هستند و عدم تعادل کبد به طور مستقیم می‌تواند بر روی پوست تأثیر گذاشته و مشکلات پوستی مانند لک را به وجود بیاورد. عوامل دیگری مانند پرتوهای آفتاب، بارداری و اختلالات هورمونی می‌توانند در بروز لک موثر باشد و ظاهر پوست شما را تحت تأثیرات بد خود قرار دهند.

یکی از مهمترین و پرکاربردترین کرم‌های گیاهی ضد لک موجود در بازار کرم گیاهی شمعدانی روبینا گلد می‌باشد. این کرم با دارا بودن ترکیبات ضد لک مانند ویتامین c می‌تواند منجر به روشن شدن و درمانی لکه‌های پوستی شود.

استفاده از ویتامین c در کرم‌های گیاهی باعث می‌شود تا پوست شما برای سنتز کلاژن تحریک شود و همچنین میزان ویتامین سی مورد استفاده در کرم‌های صنعتی بسیار ناچیز و تنها جهت درج کلمه ویتامین سی بر روی جلد کرم می‌باشد و کرم‌های گیاهی دارای مقادیر زیادی از ویتامین سی متناسب با نوع پوست و میزان نیاز پوست به این ویتامین تولید می‌شوند.

۳ راهکار گیاهی پرطرفدار برای درمان ریزش مو، لک و عفونت

به همین منظور روبینا گلد می‌تواند برای درمان لک سرعت بیشتری داشته باشد و اگر لک‌های پوستتان کمرنگ است می‌توانید این امید را داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی بتوانید بهبود چشمگیری در وضعیت پوستتان مشاهده کنید.

بنابراین می‌توانید در جهت رفع لکه‌ها از کرم شمعدانی با نام روبینا گلد استفاده کنید. این محصول گیاهی بی نظیر همچنین برای آبرسانی و رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از ترکیباتی مانندها و همچنین ویتامین موجب آبرسانی و بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود.

برای خرید این محصولات می‌توانید راه‌های مختلفی را امتحان کنید. شما می‌توانید این محصولات را از سایت کالا مال، باسلام، دیجی‌کالا، ترب و غیره تهیه کنید. اما تنها سایتی که این محصولات را به صورت اصلی و بدون واسطه و با ضمانت واقعی اصالت کالا و عرضه می‌کند سایت کالا مال kalamal.com می‌باشد. زیرا این سایت به صورت چند فروشندگی فعالیت نمی‌کند دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌باشد.

کد خبر 575043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.