کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی با اجرای سامانه جدید

معاون شهرسازی شهرداری مبارکه گفت: پیاده‌سازی سامانه جدید شهرسازی توسط شهرداری درحال انجام است که این اقدام، موجب کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی می‌شود.

«جواد منصوری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه جدید شهرسازی در راستای چابک‌سازی و تسریع امور شهرسازی اجرایی شده است. با اجرای این سامانه، مدت زمان صدور پروانه ساختمانی در شهرداری مبارکه به کمتر از یک ماه می‌رسد.

وی افزود: طولانی شدن زمان صدور پروانه از موانع تولید در صنعت ساخت‌وساز است و زمان صدور پروانه ساختمانی باید به کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش یابد.

معاون شهرسازی شهرداری مبارکه، فرآیند طولانی صدور پروانه را یکی از مصادیق موانع تولید دانست و خاطرنشان کرد: دریافت مجوز ساختمانی، بخش زیادی از زمان و توان مالی شهروندان متقاضی ساخت‌وساز را ضایع می‌کند؛ بنابراین شهرداری مبارکه ۲۰ سرویس جدید جهت تسریع در امور شهرسازی به شهروندان ارائه می‌کند.

منصوری با اشاره به راه‌اندازی خدمات مختلف در سامانه جدید، تصریح کرد: با اجرای نهایی این سامانه، دیگر نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری نیست و مراحل صدور پروانه به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

کد خبر 574974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.