همکاری شهروندان دزفول در ایجاد همدلی ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: با ایجاد همدلی در سطح شهرستان می‌توان از توانایی مردم برای ارتقای کمی و کیفی دزفول به ویژه اشتغال و توسعه کشاورزی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هشت سال دفاع مقدس یادآور دلاوری‌های زنان و مردان ایرانی است که برای دفاع از دین و کیان خود آسمانی شدند.

محمدحسن پرآور نیز در این خصوص اظهار کرد: پیشرفت شهرستان دزفول نیازمند اتحاد، همدلی و یک‌رنگی مردم این شهرستان از جنس دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: نکته‌ای که در خصوص روز چهارم خردادماه، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول باید مورد توجه همه قرار گیرد، این است که پایداری، مقاومت و میزبانی اهالی شهرک‌ها و روستاهای دزفول از مردم شهر به خاطر موشک باران، بمباران و اعزام نیروهای رزمنده روستایی به جبهه زبانزد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به تشکیل یک لشکر به نام لشکر حضرت ولی‌عصر (عج) در دزفول، تصریح کرد: تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان مناطق روستایی در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی اضافه کرد: پشت جبهه‌ها نیز زنان روستایی با مقاومت زبانزد خود از شهروندان دزفول پذیرایی و برای نیروهای خط مقدم آذوقه تهیه و ارسال می‌کردند.

پرآور با اشاره به نقش بی‌نظیر اهالی شهرستان دزفول در حمایت از رزمندگان، حضور در جبهه و پشت جبهه، گفت: زمین‌های زیادی در عملیات فتح‌المبین از دست رژیم بعثی آزاد و از تیررس توپخانه‌ای دشمن خارج شد و بعد از گرفتن تپه‌های کرخه و بهبود شرایط، روستاییان و افرادی که توانایی داشتند، برای زخمی‌ها و رزمندگان کمپوت، کنسرو، لباس و دیگر مایحتاج فراهم می‌کردند که امیدواریم آن همدلی و یکرنگی در حال حاضر نیز در این شهرستان حاکم شود.

وی افزود: می‌توان با ایجاد همدلی در سطح شهرستان از تمام توانایی مردم برای ارتقای کمی و کیفی دزفول به ویژه اشتغال و توسعه کشاورزی استفاده کرد.

کد خبر 574972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.