ساختار اداره کل حقوقی شهرداری شیراز نیاز به اصلاحات اصولی دارد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اداره کل حقوقی شهرداری این کلان‌شهر نیازمند اصلاحات اصولی است که در کمیته حقوقی شورای ششم این موضوع به صورت جدی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

افسانه خواست‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره کل حقوقی شهرداری شیراز با پرونده‌هایی روبه‌رو است که کم‌توجهی به نتایج زیان‌بار آن، آثار جبران‌ناپذیری بر وضعیت شهرداری شیراز دارد و این موضوع به‌طور مستقیم حقوق بیت‌المال و اموال شهرداری را ضایع خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا کمیته نظارت حقوقی هرچه زودتر تشکیل خواهد شد و اداره کل حقوقی شهرداری مکلف به اجرای مصوبات این کمیته است، البته این موضوع به‌صورت مستمر از طرف شورای اسلامی شهر، نظارت و پیگیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: ساختار اداره کل حقوقی شهرداری شیراز نیازمند اصلاحات اصولی است که در این کمیته به صورت جدی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و آموزش کارشناسان و متخصصان حقوقی شهرداری در راستای آمادگی برای دفاع از حقوق شهرداری و ایجاد رویه‌های لازم در راستای ایجاد قراردادهای حقوقی تیپ، برنامه‌ریزی و در ردیف بودجه امسال قرار گرفته است که در دستور کار اداره کل حقوقی قرار دارد.

کد خبر 574966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.