برگزاری نمایشگاهی در لندن توسط کوچک‌ترین اعجوبه هنر جهان

برنده جایزه کودک اعجوبه جهان در سال ۲۰۲۰، این‌بار به طور کاملا مستقل یک نمایشگاه هنری در لندن برگزار کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Advait Kolarkar که به عنوان اعجوبه کودکان جهان در سال ۲۰۲۰ شناخته شد، کودکی هشت ساله است که به‌تازگی از اولین نمایشگاه کاملاً مستقل خود در پایتخت انگلستان رونمایی کرده است. نمایشگاه وی که «توهمات جذاب» نام دارد، بازدیدکنندگان را به تأمل در مورد توهمات در ذهن خود دعوت می‌کند.

Advait Kolarkar که در میان هنرمندان سراسر جهان به پیکاسوی هشت ساله نیز شهرت یافته، در آثار هنری نمایشگاه مستقل، از توهمات ذهن خود پرده برداشته و مدعی شده است که انتخاب موضوع توهم برای آثار جدید، تمایل وی به ایجاد اشیا بی‌انتها مانند جهان هستی، دایناسورها و کل کیهان را به تصویر می‌کشد.

پیش از این، مادر Advait در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شده بود که برای اولین بار، استعداد نقاشی را در فرزند خود زمانی کشف کرد که به او رنگ‌های غذا را داد تا خود را سرگرم کند. این اتفاق در سن یک سالگی Advait رخ داد و آن زمانی بود که او با نقاشی‌های دستی خود باعث شگفتی والدینش شد. پس از آن، پدر و مادر هنرمند یک‌ساله تصمیم گرفتند تمام تلاش خود را برای شکوفایی استعداد فرزند خود به کار گیرند که نتیجه آن پس از پنج سال به تبدیل شدن او به کودک اعجوبه جهان و سپس در هشت سالگی به برگزاری اولین نمایشگاه مستقل Advait در لندن منجر شد.

سیاه، رنگ مورد علاقه کودک هشت ساله است که از نظر او با ترکیب تمام رنگ‌ها به وجود می‌آید.

کد خبر 574963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.