بازیکنان منچستر در تمرین درگیر شدند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _شنبه، بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ به شرح زیر است:

سان:

* دو بازیکن منچستریونایتد که هر دو از اعضای تیم بزرگسالان در حال افت رالف رانگنیک هستند، پس از درگیری عجیب در پایان جلسه تمرینی دیروز (جمعه) که خیلی زود هم به پایان رسید، مجبور شدند از هم جدا شوند و عذرخواهی کنند.

* منچستریونایتد به هافبک هلندی بارسلونا علاقه دارد اما اگر بخواهد فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا را به خدمت بگیرد، حداقل با سه باشگاه بزرگ اروپا رقابت خواهد کرد.

بازیکنان منچستر در تمرین درگیر شدند!

* باکاری سانیا مدافع فرانسوی و سابق توپچی‌ها، از آرسنال خواسته است که خرید یوری تیلمانس هافبک لستر را فراموش کند و گابریل ژسوس و یک مدافع میانی را در اولویت قرار دهد.

* منچستریونایتد و لیورپول در پی جذب آرنات دانجوما بازیکن ویارئال هستند؛ زیرا مشخص شد که او تابستان امسال با وجود بند فسخ ۴۵ میلیون پوندی در قرارداد خود، در دسترس خواهد بود.

* طبق گزارش‌ها، جسی لینگارد بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد با وجود علاقه چهار تیم سری آ به جذب او، می‌خواهد همچنان در لیگ برتر بماند و آنجا به حرفه‌اش ادامه دهد.

* وستهم درحال مذاکره با اتلتیک انگلیس بر سر قراردادی ۱۵ میلیون پوندی برای تغییر ورزشگاه لندن است تا بازی‌های خود را به مکان جدیدی منتقل کند.

* براساس گزارش‌ها، بوریس بکر تنیسور حرفه‌ای آلمانی که درحال حاضر زندانی شده است، مطمئن است که قبل از کریسمس از زندان آزاد خواهد شد.

دیلی استار:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی در آستانه یک انتقال رایگان جذاب از اینترمیلان در تابستان قرار دارد و با ایوان پریشیچ، هافبک کروات افعی‌ها به توافق رسیده است.

دیلی میرر:

* با تأیید جدایی فیلیپه کوتینیو به سمت استون ویلا، تنها یکی از هفت بازیکنی که بارسلونا در مجموع ۳۰۰ میلیون پوند در فصل ۱۸-۲۰۱۷ برای حضور در باشگاه صرف کرد، در جمع آبی‌اناری‌ها حضور دارد. او عثمان دمبله است، بازیکن آزاد قریب‌الوقوعی که با وجود بهبود فرم اخیرش، آینده اش هنوز مشخص نیست.

بازیکنان منچستر در تمرین درگیر شدند!

* گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم فوتبال آرسنال پیشنهادی برای مارکینیوس وینگر نوجوان سائوپائولو ارائه داده است تا او را به خدمت بگیرد و راهی ورزشگاه امارات کند.

* انتقال لوکاس توری را به فیورنتینا بر سر مطالبات دستمزدی هافبک قرضی آرسنال متوقف شده است. باید دید سرنوشت این انتقال چه خواهد شد.

* دوران پر دردسر جینی واینالدوم در پاری سن ژرمن پس از اینکه نتوانست به ترکیب هلند لوئیس فن خال در لیگ ملت‌ها راه پیدا کند، همچنان بر حرفه ملی او تأثیر منفی می‌گذارد. او باید برای حضور در جام جهانی راهی پیدا کند.

دیلی میل:

* چلسی، ستاره تیم فوتبال آیندهوون، ابراهیم سنگاره را به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای تقویت خط میانی خود، پس از اینکه آن‌ها قید دکلان رایس را به دلیل خواسته‌های وستهم زده‌اند، معرفی کرده است.

بازیکنان منچستر در تمرین درگیر شدند!

* سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی در پایان فصل موناکو را ترک خواهد کرد، اما با وجود مصدومیت‌های آزاردهنده، می‌گوید که می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد تا در فرصتی مناسب یکی از پیشنهادات مربیگری را قبول کند.

گاردین:

* متیو پاتس، بازیکن انگلیسی و سرعتی و کریکت دوره‌ام، در آستانه اولین حضور خود با تیم بزرگسالان انگلیس است. او متولد ۲۹ اکتبر ۱۹۹۸ است.

دیلی اکسپرس:

* آرسنال و منچسترسیتی حدود ۲۰ میلیون پوند در ارزش گذاری گابریل ژسوس، مهاجم سیتی، اختلاف دارند و به همین دلیل توافق دو باشگاه برای رفتن ژسوس به ورزشگاه امارات صورت نگرفته است.

بازیکنان منچستر در تمرین درگیر شدند!

* تاتنهام و آرسنال ممکن است در تابستان امسال در بازار نقل و انتقالات با هر دو باشگاه علاقه‌مند به مهاجم راسینگ کلاب، کارلوس "چارلی" آلکاراز، مردی که "لائوتارو مارتینز بعدی" لقب گرفته است، وارد جنگ شوند.

* وستهم به سراغ گزینه‌های دفاعی دیگری رفته است زیرا انتظار دارد جیمز تارکوفسکی، مدافع میانی برنلی در تابستان به نیوکاسل بپیوندد و آن‌ها به همین دلیل از جذب او ناامید هستند.

استاندارد ایونینگ:

* خورخه سامپائولی، سرمربی مارسی اذعان دارد که مایل است ویلیام سالیبا، مدافع قرضی آرسنال را در فصل آینده برای تیمش حفظ کند، اما هیچ ایده‌ای از موضع باشگاه لیگ برتری در مورد آینده این بازیکن ندارد.

دیلی رکورد:

* سلتیک برای به خدمت گرفتن اولاً سولباکن، وینگر باشگاه بودوگلیمت، رقابت سختی دارد؛ چراکه رم ایتالیا هم به رهبری ژوزه مورینیو، ستاره لیگ کنفرانس اروپا را زیرنظر دارد.

* دانیلیو دوخی مدافع هلندی تیم ویتسه که هدف رنجرز برای نقل و انتقال بود، پیوستن به تیم بوندسلیگایی یونیون برلین را انتخاب کرده است. باید دید درنهایت سرنوشت این انتقال چه می‌شود.

کد خبر 574883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.