ذوب‌آهن_تراکتور/تقابل مهاجمان آماده لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال ذوب‌آهن و تراکتور در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن و تراکتور شنبه _بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور

داوران: امیرسامان سلطانی، محمد عطایی، مرتضی یوسف‌شهریاری و میثم حیدری

ورزشگاه: فولادشهر

آخرین وضعیت گاندوها

تیم فوتبال ذوب‌آهن از ۲۶ بازی ۱۲ باخت، پنج مساوی، ۹ برد و ۳۲ امتیاز به دست آورده و در رده نهم جدول قرار گرفته است. گاندوها هفته گذشته موفق شدند مقابل پرسپولیس رده دومی یک امتیاز به دست آورند و شکست هفته بیست‌وپنجم مقابل هوادار را به فراموشی بسپارند، شاگردان تارتار اگر بتوانند تراکتور را شکست دهند، در صورت نتیجه‌نگرفتنِ صنعت نفت آبادان و پیکان تا رده هفتم بالا خواهند آمد؛ اما در غیر این صورت با توجه به نزدیکی امتیازات در وسط جدول امکان سقوط تا رده یازدهم وجود دارد.

تمدید قرار داد با تارتار

تارتار در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، نتایج راضی‌کننده‌ای با ذوب‌آهن به دست آورد که مدیران این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد با این مربی را برای فصل آینده داده‌اند و با توجه به تمایل این مربی برای تمدید باید دید آخر فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.

ذوب آهن_تراکتور/ تقابل مهاجمان آماده لیگ برتر فوتبال

باقرپسند ستاره ذوب‌آهن

سعید باقرپسند در نیم‌فصل دوم از تیم سومقاییت آذربایجان به جمع گاندوها اضافه شد تا در خط حمله یاری دهنده تارتار باشد. این بازیکن از زمانی که به ذوب آهن پیوست مهاجم اول تیمش شد و در ۹ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت، با گلزنی‌های باقر پسند ذوب آهن ۱۰ امتیاز مهم را به دست آورده است.

تراکتور برای یک جایگاه امن نیاز به برد دارد

تیم فوتبال تراکتور از ۲۶ بازی ۱۲ شکست، ۹ مساوی، پنج برد و ۲۴ امتیاز به دست آورده که در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. تیتی‌ها هفته گذشته موفق شدند هوادار را شکست دهند تا از جمع تیم‌های مدعی سقوط جدا شوند. شاگردان ساغلام اگر بتوانند ذوب‌آهن را از پیش رو بردارند، ۲۷ امتیاز خواهند شد و در همان رده سیزدهم باقی می‌مانند، اما اگر این بازی را واگذار کنند با نتیجه‌گیری تیم‌های فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان در هفته‌های آخر به مشکل خواهند خورد.

متحول شدن عباس زاده با حضور ساغلام

محمد عباس‌زاده با حضور ساغلام در تراکتور بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و جایگاه خود را در ترکیب اصلی پس گرفته است؛ این بازیکن هفته گذشته با گلزنی و عملکرد خوبی که داشت، تراکتور را از شکست نجات داد.

کد خبر 574870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.