ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد خوزستان

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و فولاد خوزستان در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز _شنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان شاهد جدال حساس فولاد و استقلال تهران خواهد بود.

به همین ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد را مورد بررسی قرار می‌دهیم که در ادامه می‌خوانید:

قفس توری، بدون تغییر

شاید به جرئت بتوان گفت تنها پستی که در همه بازی‌های لیگ برتری تیم استقلال یک یار ثابت البته به دور اتفاقاتی مانند محرومیت و مصدومیت دارد، درون دروازه است؛ جایی که سیدحسین حسینی فیکس بازی می‌کند. پس نظر می‌رسد همانند ابتدای فصل تا الان، محافظ قفس آبی‌ها در دیدار امروز، خود سیدحسین باشد.

چشمی غایب بزرگ خط دفاعی

احتمال دارد در بازی امروز وریا روی نیمکت قرار بگیرد و در سمت راست خط دفاعی شاهد حضور صالح حردانی باشیم که انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش برای درخشش دارد؛ محمد دانشگر و سیلوا و عارف غلامی هم به احتمال بسیار زیاد مدافعان مرکزی خواهند بود. در این دیدار چشمی به علت مصدومیت غایب بزرگ خط دفاعی آبی‌ها است.

خط هافبک؛ غیبت ژستد

در خط میانی پنج بازیکن حضور خواهند داشت؛ نفرانی مانند مهدی‌پور و نیک‌نفس که معمولاً مهره ثابت این قسمت از زمین هستند و جعفر سلمانی یا شاید ابوالفضل جلالی که جلوی پدیده نمایش خوبی داشت هم از سمت چپ این پست، حرکات خود را انجام می‌دهند و عزیز بک آمانوف هم حضور خواهد داشت. نکته جالب این بازی، حضور نداشتن رودی ژستد مهره مورد اعتماد و فیکس فرهاد مجیدی به علت محرومیت است.

خط حمله؛ فیکس شدن آرمان

با توجه درخشش آرمان رمضانی در دیدار هفته گذشته برابر پدیده که در مدت زمان کوتاه حضورش در زمین، مؤثر بود و گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، به احتمال خیلی زیاد فرهاد مجیدی تصمیم داشته باشد که برای این مسابقه او را برای ترکیب اولیه برگزیند؛ دیگر مهاجمی که کنار آرمان بازی خواهد کرد، به احتمال زیاد کوین یامگا آقای گل تیم و نفر دوم جدول گلزنان لیگ برتر است؛ هرچند او چند هفته‌ای است از فرم خوب هفته‌های گذشته، فاصله گرفته است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد خوزستان

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، زبیر نیک‌نفس، آرمان رمضانی و کوین یامگا.

کد خبر 574816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.