برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده‌های ۴۰۰ پاکبان نمونه در مشهد

معاون محیط زیست وخدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی پاکبانان نمونه مشهدالرضا(ع) با حضور ۴۰۰ نفر از پاکبانان نمونه و خانواده‌های آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در همایش پیاده‌روی خانوادگی پاکبانان نمونه مشهدالرضا (ع) که با حضور شهردار مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که در جمع خادمان واقعی شهر بهشت و حرم بزرگ رضوی به وسعت شهر مشهد حضور داریم.

وی افزود: مشاغلی وجود دارد که ظاهر قشنگی دارد و در فضای تمیز، لوکس و مجلل فعالیت می‌کنند اما به نیکی از آن‌ها یاد نمی‌شود اما یکسری مشاغل نیز شاید ظاهر زیبایی نداشته باشد اما باطن زیبایی دارد که به دلیل نیت خوب افراد و اقدامات شایسته آنان ایجاد شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: پاکبان با امانت‌داری، زحمت‌کشی، سحرخیزی و مواردی از این دست شناخته می‌شوند که نشأت گرفته از نیت خوب این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۴۰۰ نفر از پاکبان نمونه مناطق شهری به همراه خانواده شأن با جمعیتی بیش از دو هزار نفر در یک پیاده‌روی خانوادگی حضور داشتند و مسیر دو و نیم کیلومتری کوه پارک را پیاده‌روی کردند و در پایان از شش پاکبان نمونه که کارهای شاخصی مانند نجات شهروندان از آتش‌سوزی و پیدا کردن ارز و وجه نقد در کارنامه خود داشتند، تقدیر شد.

کد خبر 574741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.