۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مشکلات متروی پایتخت رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از خرید دو هزار چرخ برای ناوگان مترو و تحویل آن در یک برنامه زمان‌بندی کوتاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی شایسته‌اصل با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات خوبی برای تأمین و خرید قطعات مورد نیاز مترو و پر کردن انبارهای خالی انجام شده است، اظهار کرد: به تازگی دو هزار چرخ ثبت سفارش و خریداری شده است که در مرحله نخست ۲۰۹ عدد از این چرخ‌ها تحویل انبار این شرکت شد.

وی ادامه داد: طی هفته‌های آینده سایر چرخ‌ها به صورت مرحله‌ای به انبار شرکت بهره‌برداری مترو منتقل خواهد شد تا در بخش تعمیرات و نگهداری ناوگان استفاده شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلایل نامعلوم، اقدامی برای تأمین قطعات یدکی به ویژه چرخ که از مهمترین قطعات مورد نیاز برای نگهداری واگن‌ها است، نشده بود، تصریح کرد: با ورود دو هزار چرخ جدید، بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد و دیگر مجبور نخواهیم شد تعدادی از واگن‌ها را به خاطر نبود چرخ از ناوگان خارج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر چرخ ناوگان، قطعات یدکی مورد نیاز دیگری هم در قرارداد هشت هزار میلیارد ریالی با بانک شهر از مبادی متعدد سفارش داده شده است و در راستای اورهال تجهیزات ثابت و متحرک، به مرور زمان، تأمین خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با رویکرد قابل تحسین شهردار تهران و معاونت اقتصادی در تأمین مالی برای خرید قطعات اضطراری مترو، شاهد افزایش رضایتمندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی در این ناوگان پاک باشیم.

کد خبر 574628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.