تبدیل پادگان ۰۷خرم‌آباد به فضای گردشگری

شهردار خرم‌آباد گفت: پس از تغییر و تحول قطعی پادگان۰۷، آن را به یکی از مکان‌های گردشگری، تفریحی و فرهنگی مدرن تبدیل می‌کنیم.

«سعید فتوحی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ سابق، اظهار کرد: پس از برگزاری نشست‌های مکرر با فرمانده لشگر ۸۴ و مدیرکل میراث فرهنگی به توافقات خوبی دست پیدا کردیم.

وی افزود: با توجه به موقعیت خاص این پادگان، ضرورت توسعه فضای سبز و چشم‌اندازهای گردشگری و فرهنگی این مکان، بر تملک آن اصرار داریم.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: پس از مذاکرات مکرر متعهد شدیم تا زمان تعیین تکلیف نهایی و قطعی، نگهداری از اماکن و ابنیه‌های این مکان نظامی را انجام دهیم و نگهداری از پادگان به شهرداری محول شد.

فتوحی تخریب دیوار اطراف این پادگان را اولویت اصلی شهرداری عنوان و تصریح کرد: قرار بر این است پس از هماهنگی‌های فرمانده لشکر ۸۴ با مقامات عالی ارتش، تخریب و سامان‌دهی دیوار اطراف انجام شود که با تخریب دیوار، نمای قدیمی این مکان تغییر شکل پیدا می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: پس از تغییر و تحول قطعی، این مکان نظامی به یکی از مکان‌های گردشگری، تفریحی و فرهنگی مدرن تبدیل می‌شود.

کد خبر 574619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.