ترافیک و بی‌توجهی مردم، ۲مانع اصلی در امدادرسانی است

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در مواردی شاهد هستیم امدادرسانی‌هایی که باید در کمترین زمان ممکن به افراد حادثه‌دیده انجام شود، پشت ترافیک و بی‌توجهی مردم، با چالش جدی مواجه می‌شود.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توجه نکردن به صدای آژیر خودروهای امدادی، همواره یکی از مشکلات پیش‌روی سازمان آتش‌نشانی بوده است که این موضوع احتمال مواجه شدن با حوادث ناگوار را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهروندان باید ضمن درک شرایط افراد حادثه‌دیده از هر گونه بی‌توجهی به صدای آژیر خودروهای امدادی خودداری کنند، افزود: گاه یک ثانیه زودتر رسیدن امدادگران به محل حادثه، جان یا مال افراد حادثه‌دیده را از خطر مصون می‌دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: عبور خودروهای آتش‌نشانی که با مقدار زیادی آب و تجهیزات حمل همراه است و بین پنج تا هشت تن وزن دارد، نیازمند مسیر مناسب است تا با همکاری شهروندان امکان امدادرسانی در زمان طلایی فراهم شود.

وی تاکید کرد: در مواردی شاهد هستیم امدادرسانی‌هایی که باید در کمترین زمان ممکن به افراد حادثه‌دیده انجام شود، پشت ترافیک و بی‌توجهی مردم، با چالش جدی مواجه می‌شود.

کاوه‌آهنگران از افزایش فرهنگ مردم در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: باز کردن مسیر برای عبور خودروهای امدادی، اگرچه روزبه‌روز در حال بهتر شدن است، اما باید بیش‌ازپیش مورد توجه شهروندان باشد.

کد خبر 574573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.