اصفهان در هندبال پتانسیل خوبی دارد/امیدوارم قهرمانی ذوب‌آهن را در بسکتبال جشن بگیریم

سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان گفت: با جدیت، تلاش و برنامه‌ریزی که صورت گرفته، همه پرسنل برای پیشرفت ورزش در تلاش هستند. مدیریت عالی استان‌ و همه ارگان‌ها برای پیشرفت و توسعه ورزش استان اصفهان، پای کار آمدند.

«جواد محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: این قهرمانی را به مردم اصفهان و هواداران سپاهان تبریک می‌گویم. ذوب‌آهن نیز جایگاه سوم را به دست آورد که این موضوع، جای تبریک دارد و نشان دهنده پتانسیل خوب اصفهان در هندبال است.

وی با بیان اینکه کار را با جدیت در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شروع کردیم، تصریح کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی که صورت گرفته، همه پرسنل برای پیشرفت ورزش در تلاش هستند. مدیریت عالی استان و همه ارگان‌ها برای پیشرفت و توسعه ورزش استان اصفهان، پای کار آمدند که امیدواریم بتوانیم مسیر پیشرفت و توسعه را در زمینه ورزش و امور جوانان با قدرت پیش ببریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، درخصوص حضور در تهران و تماشای فینال لیگ برتر هندبال، خاطرنشان کرد: حضور ما این پیغام را دارد که از تیم‌ها و ورزش استان حمایت می‌کنیم، برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم که وقتی آن‌ها را به حالت اجرا در بیاوریم می‌توانیم روزهای خوبی را برای ورزش استان و جوانان رقم بزنیم.

محمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه چرا برای فینال بسکتبال به تهران نیامدید، گفت: به خاطر اینکه طی روزهای آخر ماه مبارک رمضان بودیم، همچنین به تازگی حکم انتصاب من ابلاغ شده بود و این توفیق را پیدا نکردم که در سالن حضور پیدا کنم، اما با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به صورت تلفنی در تماس بودم و امیدوارم سال آینده قهرمانی ذوب‌آهن را در بسکتبال جشن بگیریم.

وی در رابطه با تغییرات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: کار را شروع کردیم و در ادامه مسیر تقویت، همدلی و هم‌افزایی را که باید صورت بگیرد، در کنار همه همکاران رقم می‌زنیم.

کد خبر 574558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.