انجام مکان‌یابی شهربازی بندرعباس توسط یک شرکت بومی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از انجام مکان‌یابی شهربازی در این شهر توسط یک شرکت با تجربه بومی خبر داد.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نبود جاذبه‌های قابل توجه و سرگرم‌کننده در شهر بندرعباس طی سال‌های اخیر باعث ایجاد کمبودهای قابل‌توجهی شده است.

وی با اشاره به اینکه این خلاء مهم موجب بروز مشکلات متعدد اجتماعی و نارضایتی شهروندان از خدمات شهر شده است، افزود: با تاکید شورای اسلامی شهر بندرعباس، عملیات احداث شهربازی در این شهر سرعت گرفته است و به تازگی مکان‌یابی آن توسط یک شرکت بومی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سعی دارد از هر گونه اظهار نظر احساسی و بدون پشتوانه علمی و مطالعاتی که نتیجه‌ای جز هدررفت منابع مالی و زمان به دنبال ندارد، جلوگیری کند و اجرای پروژه‌ها را منوط به انجام مطالعات می‌داند، ادامه داد: در خصوص احداث شهربازی نیز اظهارات بدون پایه‌ای انجام شده است که انجام مطالعات دقیق برای مکان‌یابی این اظهارات را رد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام مشاور مربوطه، بررسی چهار پهنه پیش‌بینی شده برای شهربازی توسط تیم‌های تخصصی انجام شده و در این بین یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها به تأیید نهایی رسیده است.

کناری‌نژاد گفت: بخشی از اراضی ضلع جنوبی بوستان جنگلی خلیج‌فارس برای احداث شهربازی بندرعباس انتخاب شده است و امیدواریم به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی ضمن قدردانی از معاونت معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس، مدیر پروژه و شرکت مشاور در پیشبرد این پروژه بزرگ رفاهی و گردشگری، تاکید کرد: در مطالعات انجام شده امکان توسعه طرح، پوشش گیاهی، تأمین پارکینگ، دسترسی‌های اصلی شهر، فاصله تا مراکز جمعیت‌پذیر، فاصله تا دریا، کوران هوا، رطوبت و فاصله تا ورودی‌های اصلی شهر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

کد خبر 574531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.