شهدای مدافع حرم ارتش از مرزهای عقیدتی دفاع کردند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر منزلت و جایگاه شهدا، گفت: شهدای مدافع حرم ارتش با حضور جانانه خود در میدان‌های رزم از مرزهای عقیدتی دفاع کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، در یادواره شهدای ارتش و شهید مدافع حرم شهید مرتضی زرهرن، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و نام شهدا، روایت زندگی و شهادت‌شان از مصادیق مهم و بی‌بدیل جهاد تبیین و تشریح ایثار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهدای ارتش به ویژه سرهنگ مرتضی زرهرن هم در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و هم در دفاع از مرزهای عقیدتی اسلام نقش ایثارگرانه‌ای ایفا کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خصایص و ویژگی‌های برجسته شهدای ارتش، تصریح کرد: ایمان، اخلاص، دانش، تدبیر، دوراندیشی و بصیرت شهدا از ویژگی‌ها و خصایص برجسته شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر سرتیب نعمتی ادامه داد: از روح بلند شهدا همیشه باید کمک بطلبیم تا به ما یاری و کمک برسانند تا بدین وسیله راه آن‌ها را به خوبی ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهدا نوری هستند که راه را برای ادامه حرکت روشن می‌کنند، خاطرنشان کرد: عزت، سربلندی و اقتدار کشورمان ایران به برکت خون شهداست که سبب شده با وجود همه مشکلات و سختی‌ها انقلاب همچنان پابرجا بماند زیرا جبهه شهادت جبهه برادری و اخوت بین همه مردم است.

کد خبر 574473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.