سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی قیدار افزایش می‌یابد

شهردار قیدار گفت: تولید جداول پرسی در این شهرداری با هدف اشتغال آفرینی، صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و تسریع انجام پروژه‌های عمرانی از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مصطفی موسوی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید جداول پرسی با بیان اینکه کار این کارگاه از روزهای نخست سال و مناسب شدن شرایط جوی هوا شروع شده است، اظهار کرد: با افزایش تولید، سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی افزایش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به مصرف بالای جداول پرسی در آماده سازی اراضی الحاق شده به شهر و تولید زمین برای ساخت و ساز و انجام سایر پروژه‌های عمرانی سطح شهر، بهبود عبور و مرور و هدایت آب‌های سطحی تصمیم گرفتیم تا با راه‌اندازی این کارگاه هم در هزینه‌های عمرانی شهرداری صرفه‌جویی کنیم و هم جداولی با کیفیت بالا و در دسترس داشته باشیم.

شهردار قیدار با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و عمرانی در شرایط فعلی اقتصادی شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کارگاه تولیدی جداول شهرداری موفق شدیم با افزایش تعریف پروژه‌های عمرانی، بیش از ۳۰ درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی داشته باشیم.

موسوی با تأکید بر نقش اشتغال در رونق اقتصاد خانواده‌ها، تصریح کرد: شهرداری تلاش کرده است در کنار ارائه خدمات شهری و اجرای پروژه‌های عمرانی به موضوع اشتغال نیز توجه ویژه داشته باشد که راه‌اندازی چنین کارگاه‌هایی به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منجر می‌شود.

وی گفت: با توجه به هدف‌گذاری و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری این شهرداری نیز فرمایشات معظم له را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و سعی دارد با ایجاد کارگاه‌های تولیدی، سهمی در ایجاد اشتغال داشته و با تولید مصالح مورد نیاز شهرداری، درصدد است افزایش پروژه‌های عمرانی، کاهش هزینه‌های شهرداری و جلب رضایت مردمی را نیز فراهم آورد.

شهردار قیدار با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی کارگاه تولید جداول، افزود: با راه‌اندازی کارگاه تولید جداول، این شهرداری موفق به ایجاد چهار موقعیت شغلی به‌صورت مستقیم و ۱۵ نفر به‌صورت غیرمستقیم شده است.

کد خبر 574462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.