پیشرفت ۴۵ درصدی خیابان بهشت در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۵ درصدی احداث خیابان بهشت خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی خیابان بهشت حد فاصل کیلومتر ۱۶۰۰ تا انتها به سمت خیابان آتشگاه به طول ۷۳۰ متر مربع در دو لاین غربی و شرقی در حال اجرا است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات زیرسازی و روسازی در لاین غربی خیابان بهشت به‌طور کامل اجرا شده است و پیاده‌روسازی‌های آن نیز در مرحله تکمیل بتن زیرسازی و آغاز عملیات موزائیک‌فرش است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث لاین شرقی، تصریح کرد: خاکبرداری و برچیدن آسفالت خیابان بهشت از کیلومتر ۲۲۰۰ تا ۱۷۰۰ به طور کامل انجام شده است و اجرای شفته‌ریزی و جدول‌گذاری لاین مجاور خیابان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عرض مسیر پیاده‌رو و مسیر دوچرخه در دو ضلع خیابان بهشت ۲.۶۰ متر مربع است، افزود: پیاده‌روسازی لاین شرقی این خیابان در مرحله انجام بتن‌ریزی و موزائیک‌فرش است.

وی ادامه داد: مدت اجرای مراحل پایانی پروژه خیابان بهشت با نظارت حوزه معاونت عمران منطقه ۹ شهرداری، پنج ماه در نظر گرفته شده است و در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه عملیات زیرسازی خیابان بهشت حد فاصل کیلومتر ۱۶۰۰ تا انتها به سمت خیابان آتشگاه به طول ۷۳۰ مترمربع در دو لاین غربی و شرقی در حال اجرا است، ادامه داد: اجرای عملیات خط کشی گذرگاه‌های عابر پیاده در سطح این خیابان به طول ۸۰۰ متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال در حال انجام است و تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به آماده‌سازی پروژه آشکارسازی گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان بهشت با تخصیص اعتباری معادل یک میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات ترافیکی این خیابان شامل نصب تابلو، علائم راهنمایی، گل‌میخ و سرعت‌گیر با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است و تا سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 574377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.