خدمات الکترونیک در شهرداری ارومیه توسعه می‌یابد

شهردار ارومیه گفت: بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه خدمات الکترونیک مد نظر شهرداری این کلان‌شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مهدی‌زاده با اشاره به اولویت توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ارومیه، اظهار کرد: افزایش سطح کمّی و کیفی خدمات و توسعه خدمات الکترونیک در اولویت کاری مدیران مناطق پنج‌گانه شهرداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آگاهی‌بخشی به شهروندان برای بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی ضروری است، ادامه داد: باید پاره‌ای از بدعت‌ها را از بین برد و به این آگاهی رسید که برای دریافت دستور یا انجام امورات و بهره‌مندی از خدمات شهرداری، نیازی به واسطه نیست.

شهردار ارومیه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با استفاده از بستر خدمات الکترونیک یا مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از مناطق پنج‌گانه شهرداری دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به شهروندان باید در چارچوب قوانین و مقررات باشد، گفت: شهرداری از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی موظف به ارائه خدمات مطلوب و استاندارد به شهروندان است و برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، ایجاد فضایی آرام، شفافیت و قانون‌مندی در تمام زیرمجموعه‌های تابعه شهرداری یک ضرورت به‌شمار می‌رود.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: باید به سازندگان شهری به‌عنوان محرک توسعه نگریسته شود، زیرا بخشی از درآمدهای مدیریت شهری با وجود سازندگان تحقق می‌یابد، از این‌رو مبنای تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و سازندگان باید قوانین و مقررات جاری کشور باشد.

وی در خصوص سرلوحه برنامه‌های کاری شهرداران مناطق شهر ارومیه، اظهار کرد: تلاش و برنامه‌ریزی برای افزایش منابع درآمدی و کیفیت خدمات شهرسازی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد وحدت و همدلی و فضای آرام جهت پیشبرد اهداف، انضباط مالی و اداری از موضوع‌های مهم است و شهرداران مناطق باید این موارد را برای تعالی سازمانی و افزایش سطح بهره‌وری، سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

کد خبر 574374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.