برنامه قرعه کشی اینستاگرام

برنامه قرعه کشی اینستاگرام سایت مارکتینگ ۹۸ امکان قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی بین کامنت ها، لایک ها و فالوورها را برای شما فراهم می‌کند همچنین امکان دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل جهت تحلیل و آنالیز صفحه اینستاگرامی شما وجود دارد.

‌قرعه کشی بین فالوور های اینستاگرام

قرعه کشی بین فالوور های اینستاگرام می‌تواند به دو صورت رندوم و یا بالاترین امتیاز صورت گیرد. منظور از قرعه کشی رندوم در واقع انتخاب برندگان به صورت کاملاً اتفاقی از میان شرکت کنندگان در مسابقه است؛ به این معنا که شانس تمامی کاربران برای برنده شدن یکسان است اما در قرعه کشی بر اساس بیشترین امتیاز، در واقع کاربری برنده خواهد شد که در رقابت با سایر کاربران بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.

قرعه کشی فالوور اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

قرعه کشی فالوور اینستاگرام با سایت مارکتینگ ۹۸ قابل انجام است برای اعلام نتایج مسابقه اینستاگرامی و انتخاب برنده‌ها وارد نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام شوید سپس در برنامه قرعه کشی گزینه Followers را انتخاب کرده و سپس لینک یا ایدی پیج اینستاگرام خود را وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی آیکون جستجو کلیک نمائید.

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

در مرحله بعدی پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری وارد بخش پیگیری سفارش شده و شماره موبایل خود وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی لینک قرعه کشی کلیک کنید

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

در مرحله بعد تعداد برندگان را وارد کنید مثلاً ۵ برنده و روی لینک قرعه کشی آنلاین کلیک کنید تا قرعه کشی بین فالوورهای اینستاگرام به صورت آنلاین و رندم برگزار می‌شود

خروجی اکسل از فالورهای اینستاگرام

لیست فالوورهای هر پیج اینستاگرام که مد نظرتان است را استخراج کنید تا با روش‌های مانند فالو، ارسال دایرکت، نرم افزار منشن انبوه پیج تان را به آنها نشان دهید.

بسیاری از افراد فالوور های اینستاگرام خود را به اکسل استخراج می‌کنند تا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات اینستاگرام خود برای نیازهای بعدی در جایی ذخیره شود. ممکن است نیاز به استخراج فالوورهای خود به اکسل را احساس کنید تا بدانید چه کسانی دنبال کننده شما هستند و درباره آنها بیشتر بدانید.

آنالیز فالوور های اینستاگرام را آنلاین انجام دهید

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام که با مخاطب هدف شما مرتبط و مفید باشد، آنالیز فالوور های اینستاگرام رقبا و خودتان بسیار مهم است

بهترین روش تحلیل آماری پیج اینستاگرام اینکه لیست فالوورهای اینستاگرام را به اکسل صادر کنید و درباره هر فالوور تحقیق کنید، اهداف آن‌ها، هشتگ‌هایی که استفاده می‌کرده‌اند، افرادی که دنبال می‌کنند، محصولاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستند و جزئیات دیگری از این دست را بدانید.

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در اینستاگرام، یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) می‌باشد برای شروع بازاریابی اینستاگرام باید ۴ مرحله زیر را دنبال کنید

۱. هدف کسب‌وکار خود را در اینستاگرام مشخص کنید!

۲. اصول و تکنیک‌های بازاریابی در اینستاگرام را یاد بگیرید

۳. ابزارهای اینستاگرام مارکتینگ را بشناسید

۴. روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام را بدانید

مشاوره بازاریابی اینستاگرام

برخی از مواردی که در مشاوره اینستاگرام مارکتینگ به آموزش آنها خواهیم پرداخت به ترتیب زیر می‌باشد

  • اصل نوشتن بیوگرافی
  • تعیین استراتژی در اینستاگرام
  • هشتگ گذاری در اینستاگرام مارکتینگ
  • قواعد پست گذاری
  • تاکتیک‌های افزایش فالوور
  • سئو اینستاگرام (اکسپلور)
  • انواع محتوا در اینستاگرام
  • نحوه مدیریت پیج و دسترسی به ادمین ها
  • آموزش برگزاری مسابقات اینستاگرامی
  • آموزش ثبت پیج اینستاگرام درگوگل
  • مشاوره تبلیغات در اینستاگرام

مشاور تبلیغاتی اینستاگرام

اگر قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید و تمایل دارید بهترین صفحات را در اینستاگرام برای تبلیغات انتخاب کنید. می‌توانید از مشاوره آژانس دیجیتال مارکتینگ ۹۸ استفاده کنید جهت دریافت مشاوره به وب سایت marketing98.com مراجعه کنید.

کد خبر 574347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.