همایش ملی پیاده‌روی ایرانیان در اصفهان برگزار می‌شود/ ۸ هفته لیگ پیاده‌روی در ۴ شهر استان

سرپرست هیئت همگانی استان اصفهان گفت: همایش پیاده‌روی ملی ایرانیان یادواره غدیر طرحی است که فدراسیون ورزش‌های همگانی با همکاری وزارت ورزش جهت توسعه ورزش همگانی کشور برنامه‌ریزی کرده‌است. در واقع هشت هفته لیگ پیاده‌روی قرار است از روز جمعه در شهرهای اصفهان، خوانسار، مبارکه و نجف‌آباد برگزار شود.

رضا صادقی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری همایش ملی پیاده‌روی ایرانیان اظهار کرد: همایش پیاده‌روی ملی ایرانیان یادواره غدیر، طرحی است که فدراسیون ورزش‌های همگانی با همکاری وزارت ورزش جهت توسعه ورزش همگانی کشور برنامه‌ریزی کرده است، درواقع هشت هفته لیگ پیاده‌روی قرار است از روز جمعه در شهرهای اصفهان، خوانسار، مبارکه و نجف‌آباد برگزار شود.

وی ادامه داد: در این همایش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت طرح ناژوان، سازمان اتوبوسرانی و اداره‌کل ورزش‌وجوانان به یک میزان با هیئت ورزش‌های همگانی در این طرح سهیم هستند. امیدوارم با توجه به اینکه مدت‌ها است پخش زنده‌ای مرتبط با همایش‌های پیاده‌روی در اصفهان و شبکه استانی شاهد نبوده‌ایم، بتوانیم این برنامه را در شبکه اصفهان و شبکه سوم سیما و برنامه صبح‌ونشاط شاهد باشیم.

سرپرست هیئت همگانی استان اصفهان تصریح کرد: امیدوارم این برنامه با استقبال و حضور علاقه‌مندان برگزار شود تا برای سلامتی مردم شهر که یکی از رسالت‌های اصلی هیئت ورزش‌های همگانی است قدم برداریم.

وی در خصوص حضور مسئولین شهری و ورزشی استان و کشور در این همایش افزود: قرار است ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی، شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان در این همایش حضور داشته باشند. از همین تریبون نیز از استاندار و فرماندار اصفهان درخواست داریم در این همایش ملی حضور پیدا کنند که حضور مسئولان نشان دهنده تلاش آنان برای رشد سلامتی شهر و شهروندان خواهد بود.

صادقی با اشاره به ایجاد جنبشی برای به‌دست آوردن رتبه نزولی شهر اصفهان در بیماری‌های غیرواگیر اظهار کرد: برگزاری این همایش قطعاً به ایجاد رتبه نزولی در بیماری‌های غیرواگیر در شهر کمک خواهد کرد. امیدوار هستیم با فعال شدن اصفهان این رتبه به حداقل برسد. این همایش قرار است هر هفته در کل استان اصفهان و تا شانزدهم آذرماه تداوم داشته باشد. این در حالی است که سه همایش پیاده‌روی روی آنتن زنده رسانه ملی خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: از مردم فهیم اصفهان درخواست دارم در این همایش که متعلق به خودشان است حضور پیدا کنند،. البته عوامل انگیزشی و جوایز ارزنده‌ای نیز برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به آنان تعلق خواهد گرفت.

همایش ملی پیاده‌روی ایرانیان در اصفهان برگزار می‌شود/هشت هفته لیگ پیاده‌روی در ۴ شهر استان

کد خبر 574319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.