افزایش ۵۶درصدی حمایت از ایتام و محسنین در اصفهان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از رشد ۵۶درصدی مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان امسال نسبت‌به سال گذشته خبر داد و گفت: در این ماه ۱۳هزار و ۷۰نیکوکار، حمایت از فرزندان یتیم و محسنین را به‌عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا «حمیدرضا طاهری» اظهار کرد: درحال‌حاضر ۲۶ هزار و ۸۶۰ فرزند یتیم و نیازمند، زیر پوشش این نهاد از حمایت حامیان برخوردار هستند.

وی از رشد ۵۶ درصدی مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر با حضور در پایگاه‌های جذب حامی، حمایت از ایتام و محسنین را به عنوان فرزندان معنوی خود پذیرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان از سوی حامیان به حساب فرزندان در ماه رمضان امسال، تصریح کرد: در این ماه ۱۳ هزار و ۷۰ نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از این فرزندان را به عهده گرفتند.

وی با دعوت از نیکوکاران برای ثبت‌نام در طرح اکرام، افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند در طول سال با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir با انتخاب فرزندان یتیم و نیازمند با پرداخت وجوه نقدی مستقیم به حساب آن‌ها در این طرح شرکت کنند.

کد خبر 574310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.