شیر گران می‌شود؟

نایب رئیس اول اتحادیه شیر و لبنیات اصفهان با بیان اینکه احتمال گرانی شیر وجود دارد، گفت: موضوع افزایش قیمت از روز گذشته توسط جهاد کشاورزی اعلام شده است اما هنوز مورد تایید سازمان حمایت قرار نگرفته است.

فریبا پورمظاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع افزایش قیمت از روز گذشته توسط جهاد کشاورزی اعلام شده است، اما هنوز مورد تأیید سازمان حمایت قرار نگرفته است در صورت افزایش قیمت، دیگر محصولات لبنی هم به دنبال شیر گران خواهد شد.

وی افزود: این گرانی شامل حال انواع لبنیات از سنتی تا کارخانه‌ای می‌شود زیرا شیر پایه تشکیل همه این اقلام است البته با وجود اعلام جهاد کشاورزی هنوز مراحل تأیید این گرانی طی نشده است.

نایب رئیس اول اتحادیه شیر و لبنیات اصفهان در پاسخ به این پرسش که این بار، دلیل افزایش قیمت محصولات لبنی چه خواهد بود؟ گفت: دلیل اصلی تخصیص نیافتن نهاده‌های دامی از سوی دولت به فعالان این حوزه است.

پورمظاهریان تصریح کرد: تا قبل از عید نهاده‌ها با نرخ دولتی به دست گاو داران می‌رسید، اما اکنون مجبور هستند با قیمت چند برابری به طور آزاد آن را تهیه کنند بنابراین واضح است گرانی نهاده‌ها و افزایش هزینه‌های تولید موجب افزایش قیمت شیر می‌شود.

کد خبر 574305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.