پیوند مستقیم بین شهرهای کشورهای عضو اکو ایجاد شود

دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو گفت: پیوند مستقیم بین شهرهای کشورهای عضو این سازمان اقتصادی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو ناظری امروز - بیستم اردیبهشت‌ماه- در مراسم افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعلام ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ پس از شهر دوشنبه که پارسال این عنوان را داشت، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های این استان به کشورهای منطقه است و پیوند مستقیم بین شهرهای کشورهای عضو اکو را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: فردا به جز برنامه افتتاحیه ساری ۲۰۲۲، در ساری جلسه دوره‌ای شورای نمایندگان دائم کشورهای عضو اکو را برپا خواهیم کرد. در این جلسه مسائل مهم همکاری و همگرایی اقتصادی بررسی خواهد شد که برای همکاری بیشتر در منطقه اکو اثرگذار است.

دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو با بیان اینکه ایران جایگاه خاصی در گردشگری دارد، اضافه کرد: ایران کشوری بی‌نظیر از نظر آثار تاریخی و طبیعت بی‌بدیل و زیبایی‌ها است و برگزاری این رویداد می‌تواند جاذبه‌های ایران را به گردشگران کشورهای منطقه بیشتر معرفی کند.

وی افزود: فردا در ساری برنامه مفصلی خواهیم داشت و رویداد مهمی در مرکز مازندران رخ می‌دهد.

ناظری گفت: رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ پیوند بین شهرهای کشورهای عضو اکو را تقویت می‌کند و می‌تواند به گسترش هر چه بیشتر روابط بویژه در حوزه گردشگری بین این کشورها کمک کند.

کد خبر 574257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.