لزوم همکاری شهروندان برای اتمام آزادسازی رینگ چهارم اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات احداث رینگ چهارم اصفهان طبق برنامه پیش رفته است، اما آزادسازی مسیر با تأخیر همراه شده و به همکاری شهروندان برای تسریع در انجام این فرایند نیازمند هستیم.

به گزارش ایمنا، ایرج مظفر اظهار کرد: حلقه حفاظتی از کیلومتر صفر تا ۹ شرق اصفهان جزو اولویت‌های اجرایی شهرداری است که در این مسیر چندین تقاطع و مسیر ارتباط بین دو طرف رینگ برقرار و جزو وظایف شهرداری تعریف شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای حلقه حفاظتی شهر، عملیات احداث تقاطع قهجاورستان در کیلومتر ۶۲۰۰ رینگ تا پایان سال گذشته اجرا شد، تصریح کرد: عملیات تکمیلی و آسفالت نهایی کیلومتر ۶۲۰۰ رینگ نیز از هفته گذشته آغاز شده و در اختیار مردم این منطقه قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: روستاهای اندوان و گیان، دهنو و خاتون‌آباد در مسیر رینگ چهارم قرار دارد و به‌منظور سهولت دسترسی به این طرف و آن طرف رینگ و ارتباط بدون‌خطر سکنه اقدام به ایجاد تقاطع کردیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر نقش شهری، استانی و حتی کشوری رینگ، نقش محلی آن را نیز باید مورد توجه قرار داد، افزود: ایجاد تقاطع از کیلومتر صفر تا ۹ تقاطع قهجاورستان در کیلومتر شش و ۳۰۰ و تقاطع بهاران بین شهر بهاران و جاده رویان، امکان ارتباط به کمربندی شمالی خوراسگان و جی را فراهم می‌سازد.

مظفر با بیان اینکه عملیات احداث تقاطع مقابل خاتون‌آباد هنوز آغاز نشده است، تصریح کرد: با احداث چندین زیرگذر، دسترسی محلی به روستاهای گیان و اندوان فراهم شد و عملیات احداث رینگ از کیلومتر چهارم تا هفتم به اتمام رسید و این در حالی است که محل اتصال مسیرها به این محلات در حال احداث است. عملیات احداث از کیلومتر دو و نیم تا چهارم در دست اجرا بوده و عملیات آزادسازی و اجرا از کیلومتر چهار تا نه تکمیل شده و فقط عملیات تکمیلی مسیر و کالورت‌ها (دسترسی زیرگذر محلی) در دست اقدام است، همچنین از کیلومتر دو و نیم و تا چهار، حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته که به علت کندی روند آزادسازی، عملیات اجرایی با تأخیر مواجه است.

وی ادامه داد: آزادسازی کیلومتر ۶۰۰ تا ۲۵۰۰ توسط منطقه ۱۵ در دست اقدام است که طبق برنامه باید تا پایان خردادماه امسال تکمیل شود، اما در حال حاضر با تأخیر مواجه شده است، لذا همکاری مردم و اهالی منطقه برای تسریع در آزادسازی ضروری است.

کد خبر 574250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.