پلیس اصفهان شاخ شرور اینستاگرام را شکست

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یکی از اراذل‌ و اوباش که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ترویج شرارت و خشونت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در راستای برخورد با ترویج شرارت و خشونت در شبکه‌های اجتماعی و به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اصفهان فرد شروری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به قدرت‌نمایی و تهدید شکات با سلاح سرد می‌کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با قدرت‌نمایی به‌وسیله سلاح سرد در فضای مجازی و حقیقی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی به‌عمل آمده با مراجع قضائی متهم دستگیر و در بازرسی به‌عمل آمده از مخفیگاه وی آلات و لوازم شرارت ازجمله چاقو و قمه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق متعددی است که خود را به شاخ اینستاگرام تبدیل کرده بود، گفت: پلیس با رصد شبکه‌های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هرگونه اعمال مجرمانه برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 574212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.