آجر نسوز نما؛ متریالی بدون تاریخ انقضا در نمای ساختمان‌های شهر
انواع آجر نسوز نما در ساختمان

آجر نسوز نمای آجر آنلاین از منعطف‌ترین مصالحی می‌باشد که به خوبی می‌تواند این تعامل‌ها را ایجاد کرده و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب کند.

آجر نسوز نما به دلیل ویژگی‌ها و جذابیت ظاهری خود جایگاه ویژه ای در معماری و صنعت ساختمان سازی پیدا کرده است. در همین راستا با ترکیب رنگ‌های خیره کننده آجر نما نسوز می‌توانید طرح‌های نامحدود و بدون تاریخ مصرفی را در نمای خارجی و داخلی ساختمان‌های خود ایجاد کنید.

معماری و نمای خارجی ساختمان‌ها امروزه تأثیر بسیاری مهمی در برقراری ارتباط، ایجاد تعامل‌های اجتماعی و زیباسازی محیط دارد که در نهایت نشان دهنده هویت فرهنگی آن محیط می‌باشد. آجر نسوز نمای آجر آنلاین از منعطف‌ترین مصالحی می‌باشد که به خوبی می‌تواند این تعامل‌ها را ایجاد کرده و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب کند.

کافیست با به‌کارگیری سلیقه و ترکیبات مختلفی از رنگ‌ها، بافت‌ها و چیدمان‌های متنوع، نمای آجر نسوز منحصر به فردی را در ساختمان خود ایجاد کنید.

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید:

  • ۵ ایده جذاب طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز نما
    • نمای ترکیبی سنگ و آجر نسوز
    • تضاد و ترکیب رنگ‌های آجر نما نسوز
    • قاب پنجره در نمای ساختمان آجر نسوز
    • نحوه چیدمان آجر نسوز در ساختمان
    • ترکیب کامپوزیت و آجر نمای نسوز
  • ایده‌های ساخت باربیکیو با آجر نسوز نما
  • محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نسوز نما در آجر آنلاین

۵ ایده جذاب طراحی نمای ساختمان با آجر نسوز نما

با انواع آجر نما نسوز می‌توان بی نهایت نمای جذاب و ماندگار را در ساختمان‌ها با کمترین هزینه ایجاد کرد. در ادامه ایده‌هایی برای نمای ساختمان با آجر نسوز بیان شده است که می‌توانید با الهام گرفتن از آنها طرح‌های خلاقانه و شگفت انگیزی را با نمای آجر نسوز در ساختمان خود ایجاد کنید.

ترکیب فوق العاده نمای آجر نسوز و سنگ

نما آجر نسوز و سنگ ترکیبی فوق‌العاده و یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها در معماری می‌باشد. استفاده از این دو مصالح در کنار هم همواره نمای بی نظیری را رقم می‌زند.

نمای ساختمان آجر نسوز و سنگ برای ساختمان‌هایی که دچار خمیدگی هستند، جذابیت ایجاد می‌کند؛ زیرا یک رنگ بودن ساختمان جذابیت‌های ظاهری آن را ناپدید و نمایی کسالت آور را ایجاد می‌کند.

بهتر است که قسمت‌های خمیده ساختمان را با آجر نسوز نما در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، مشکی قهوه‌ای و… کار کنید و در قسمت‌های صاف آن سنگ‌های سفید و یا رنگ‌های روشن را استفاده نما یید. با ترکیب نمای آجر نسوز و سنگ بی نهایت طرح‌های متنوع در سبک‌های رومی، مدرن، کلاسیک و… می‌توان خلق کرد.

تضاد و ترکیب رنگ‌های آجر نما نسوز

تضاد رنگی آجرها در نمای خارجی ساختمان طرحی خیره کننده ایجاد می‌کند که برای استفاده از این ایده باید به بافت محلی و رنگ ساختمان‌های اطراف توجه داشت. از جمله رنگ‌های آجر نسوز نما که می‌تواند این تضاد خیره کننده را ایجاد کند، مشکی، قهوه‌ای و زرشکی می‌باشد.

از ترکیب آجر نسوز نمای مشکی با رنگ‌های روشنی مثل آجر نسوز سفید، آجر نسوز کرم (شاموتی) و… می‌توانید در طراحی نمای بالکن، نمای ورودی ساختمان، برجستگی‌ها و فرو رفتگی‌های ساختمان و… استفاده کنید.

اهمیت قاب پنجره در نمای ساختمان آجر نسوز

نحوه چیدمان آجر نسوز نما در ساختمان بسیار با اهمیت می‌باشد. شما می‌توانید تنها با چیدمانی متفاوت در قسمتی از ساختمان آن را منحصر به فرد کنید و جایگاه ویژه ای در اذهان عمومی داشته باشید. با انواع آجر نما نسوز می‌توانید چیدمان‌های متنوعی را طراحی کنید که در زیر نمونه‌ای از جذاب ترین آنها را معرفی کردیم:

  • شبکه سوراخ دار
  • پوسته مواج
  • پوسته پیچ خورده
  • الگوهای وصله دار
  • فاصله گذاری مجزا

انواع چیدمان متنوع و جذاب آجر نسوز نما در ساختمان

با هر یک از مدل‌های بالا، نمای ساختمان آجر نسوز بسیار ویژه و خاص می‌شود. مثلاً در چیدمان آجر نسوز نما با فاصله گذاری مجزا می‌توانید از رنگ‌های متنوع پودر بندکشی متناسب با رنگ انواع آجر نما نسوز و یا مکمل آن استفاده کنید. توجه به این امر نمای زیبای رنگی را در ساختمان ایجاد می‌کند.

ترکیبی مدرن از کامپوزیت و آجر نسوز نما

ترکیب کامپوزیت و آجر نسوز نمای مدرن و بسیار فوق‌العاده ای را به ساختمان می‌دهد. می‌توانید نمای دو طرف ورودی ساختمان را از کامپوزیت استفاده کنید و بالا و اطراف آن را با آجر نمای نسوز جلوه دهید.

با توجه به اینکه قیمت هر متر مربع آجر نسوز نما بسیار با صرفه می‌باشد بهترین گزینه برای ترکیب با کامپوزیت برای ایجاد نما یی مدرن و شیک است. رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و خاکستری آجر نما نسوز بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با کامپوزیت می‌باشد.

ایده‌های ساخت باربیکیو با آجر نسوز نما

اگر قصد راه اندازی یک مهمانی پرشکوه با دوستان، خانواده و یا فامیل را دارید وجود یک باربیکیو آجر نسوز نما در حیاط یا باغ برای پخت کبابی لذیذ و خوشمزه بسیار کمک کننده است. باربیکیو را می‌توانید در حالت‌های مختلف گرد، مربع یا مستطیلی بسازید.

 ایده ساخت باربیکیو با آجر نسوز نما

اگر قصد دارید باربیکیو با نما آجر نسوز را در بالکن و پشت بام خود بسازید بهترین مدل آن مستطیلی است؛ زیرا با حالت جمع و جوری که دارد فضای کمی را برای ساخت اشغال می‌کند.

اما اگر می‌خواهید باربیکیو آجر نسوز نما را در حیاط و یا باغ داشته باشید محدودیتی در حالت ساخت آن وجود ندارد، اما باربیکیو گرد یا مربع بهترین گزینه برای ساخت باربیکیو در باغ یا حیاط است.

محاسبه قیمت هر متر مربع آجر نسوز نما در آجر آنلاین

قیمت آجر نسوز نما به تنهایی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مصالح همچون سنگ، کامپوزیت و… است که در وبسایت آجر آنلاین (معتبرترین مرکز خرید آجر نسوز در سراسر ایران) می‌توانید بروز ترین لیست قیمت آن را مشاهده و مقایسه نمائید. همچنین با خرید آجر نما نسوز از آجر آنلاین دیگر نگرانی بابت حمل بار و کلاهبرداری نخواهید داشت؛ زیرا تیم فروش Ajoronline پس از ثبت خرید شما، پیگیری‌های لازم را برای ارسال بار انجام می‌دهند که می‌توانید لحظه به لحظه سفارش خود را از طریق کارشناسان فروش پیگیری کنید.

برای تحویل سریع آجر موردنظر خود کافیست اینجا کلیک کنید تا وارد وب سایت آجر آنلاین شده و از طریق تماس با تیم فروش، استعلام قیمت آجر نمای مد نظر خود و ثبت سفارش را انجام دهید.

جمع بندی

امروزه آجر نسوز نما به دلیل تنوع بسیاری که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف دارد. جایگاه بسیار ویژه ای برای طراحان در نمای ساختمان‌ها پیدا کرد است، علاوه بر آن “آجر نسوز (Firebrick) به عنوان یکی از متنوع‌ترین انواع آجر نما در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. این تنوع را می‌توان در رنگ‌ها (قرمز انگلیسی، پرتقالی شاموتی، سفید، مشکی، و…) و همچنین در طرح‌های (ساده، کامل، کرکره‌ای، رستیک، تایل و…) این آجر دید. آجر آنلاین، به عنوان یکی از مراکز معتبر خرید آجر نسوز در تهران، اصفهان، مشهد و… این مصالح را به قیمت کارخانه به فروش می‌رساند. جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش انواع آجرنسوز نمای بیرونی و داخلی، باربیکیو، شومینه، کوره، کف فرش و… کافیست با کارشناسان فروش (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱) تماس بگیرید.”

کد خبر 574204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.