تلاش دولت در خصوص جراحی بزرگ اقتصادی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور شب گذشته رئیس جمهور در رسانه ملی، گفت: این اقدام قابل قبول بود و در واقع شب گذشته رئیس جمهور اقدامات و برنامه‌های خود را برای ترمیم این جراحی بزرگ مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز - بیستم اردیبهشت ماه در ابتدای شصت‌و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آغاز هفته سلامت، اظهار کرد: در این ایام یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در ایام کرونا را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: روز گذشته خبر خوبی مبنی بر ترمیم حقوق کارمندان شهرداری تهران مطرح شد که از متولیان این امر قدردانی می‌کنیم و این اقدام را لازم و ضروری می‌دانیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش حقوق کارمندان شهرداری تهران از یک تا سه میلیون تومان، گفت: اگرچه این افزایش با پیگیری شهردار تهران عملیاتی شده است اما امیدواریم استمرار داشته باشد و این رقم را کافی نمی‌دانیم.

وی افزود: دولت با پرداخت نقدی جدید در قالب یارانه به خانواده‌ها جراحی اقتصادی بزرگ خود را آغاز کرد و طبیعی است که بار سنگینی بر جامعه و به‌ویژه بر قشر محروم ایجاد شود و فکر می‌کنیم همه باید از این اقدام قدردانی کنیم و دولت نیز تمهیدات لازم را برای این مسئله پیش‌بینی کند، امیدواریم سیستم اطلاع‌رسانی دولت نیز در باب آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم در این حوزه تقویت شود و بر اساس مصوبه مجلس و بر اساس اعلام رئیس جمهور تا دو ماه آینده این پرداخت‌ها در قالب کالابرگ خواهد بود، اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که پرداخت نقدی تورم‌زا خواهد بود که به‌زودی در قالب کالابرگ در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

سروری با اشاره به حضور شب گذشته رئیس جمهور در رسانه ملی، گفت: این اقدام قابل قبول بود و در واقع شب گذشته رئیس جمهور اقدامات و برنامه‌های خود را برای ترمیم این جراحی بزرگ مطرح کرد.

کد خبر 574161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.