ترین‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر از نگاه ایمنا+فیلم

در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، سپاهان و تراکتور بیشترین نماینده را در جمع برترین‌های هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، استقلال و سپاهان از توقف پرسپولیس در اصفهان نهایت استفاده را بردند تا یکی اختلافش را در صدر بیشتر کند و دیگری فاصله‌اش را با پرسپولیس به پنج امتیاز کاهش دهد. فولاد، گل‌گهر و تراکتور نیز بردهای خوبی به دست آوردند تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشند. در این هفته سپاهان و تراکتور بیشترین نماینده را در جمع ترین‌ها داشتند.

نتایج هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور ۳- هوادار ۲

فجرسپاسی صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

ذوب‌آهن یک- پرسپولیس یک

پیکان صفر- سپاهان یک

نساجی صفر- مس رفسنجان ۲

گل‌گهر ۲- آلومینیوم صفر

استقلال یک- شهرخودرو صفر

صنعت نفت صفر- فولاد یک

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال از نگاه ایمنا:

بازی هفته: تراکتور ۳- هوادار ۲

تراکتور در روزی که استقبال خوب تماشاگران خودی را در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به همراه داشت، موفق شد با وجود اینکه دو بار از حریف عقب افتاد در نهایت بازی را ببرد و از جمع مدعیان سقوط پایین جدول خارج شود. این دیدار جذاب که پنج گل داشت و حضور تماشاگران نیز چاشنی زیبایی آن بود بهترین بازی هفته لقب گرفت.

تیم هفته: سپاهان

سپاهان در روزی که پرسپولیس مقابل همشهری‌اش متوقف شد توانست نهایت استفاده را ببرد و در تهران پیکان رده هفتمی را شکست دهد، از بین هفت تیم بالای جدول تنها پیکان در این هفته شکست خورد که اهمیت برد خارج از خانه سپاهان را نشان می‌دهد.

سرمربی هفته: محرم نویدکیا (سپاهان)

محرم نویدکیا در روزی که چندین بازیکن محروم و مصدوم داشت به خوبی موفق به مدیریت تیم خود شد و برد مهمی در تهران کسب کرد. سپاهان حالا با این پیروزی انگیزه دو چندانی برای دیدار هفته آینده با پرسپولیس پیدا کرده و امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار هم پرسپولیس را از قهرمانی دور کند و هم فاصله‌اش با رده دوم به دو امتیاز کاهش یابد.

دروازه‌بان هفته: حبیب فرعباسی (ذوب آهن)

دروازه‌بان ذوب آهن هرچند روی گل خورده از پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند اما در طول بازی با پنج مهار و یک خروج موفق عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت تا هم بهترین بازیکن زمین شود و هم بین دروازه‌بان‌های هفته بیست و ششم بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشته باشد.

مدافع هفته: علی مصلح (گل‌گهر)

مدافع چپ تیم امیر قلعه نویی روز خوبی را در دیدار مقابل آلومینیوم پشت سر گذاشت. او علاوه بر اینکه با ۱۰ نبرد موفق، هشت تکل موفق و سه قطع پاس نقش زیادی در بسته ماندن دروازه تیمش داشت، با گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین و البته بهترین مدافع هفته لقب گرفت.

هافبک هفته: محمدرضا حسینی (سپاهان)

محمدرضا حسینی که بر خلاف نیم‌فصل نخست این روزها بازی‌های خوبی برای سپاهان انجام می‌دهد با گلزنی مقابل پیکان تیمش را به سه امتیاز این بازی رساند. حسینی که برابر پیکان در طول بازی نیز در حملات تیمش نقش ویژه‌ای داشت در دیدار قبل مقابل استقلال هم بهترین بازیکن تیمش بود و روی تک گل سپاهان تأثیرگذار بود.

مهاجم هفته: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

مهاجم بلندقامت و محبوب تبریزی‌ها، هرچند ضربه پنالتی را مقابل هوادار از دست داد اما در نیمه دوم با دو گل زیبا جبران مافات کرد و از شکست برای تیمش پیروزی ساخت. این دو گل عباس‌زاده به معنای فرار تراکتور از جمع مدعیان سقوط بود. عباس‌زاده مقابل تیم هوادار، سه شوت در چارچوب داشت که برایش دو گل به همراه آورد و علاوه بر این ۱۱ نبرد موفق که پنج تای آن هوایی بود نیز ثبت کرد.

گل هفته: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

در هفته‌ای که گل‌های فوق‌العاده زیبایی به ثمر نرسید، گل سوم و پیروزی بخش تراکتور به هوادار که با کنترل خوب و شوت سر ضرب پای چپ و دقیق عباس‌زاده همراه بود، بهترین گل هفته بود. این گل را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

کد خبر 574127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.